تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فردی بیرانوند: کوهدشت بالاترین رتبه بیکاری لرستان را دارد

  • کد خبر : 98012
  • 25 خرداد 1396 - 9:31

فرماندار کوهدشت گفت:  شهرستان کوهدشت از  جمعیت جوانی بهره می برد و  دارای بالاترین نرخ رشد بیکاری در سطح استان می باشد ، این ویژگی می  طلبد برای  اشتغال کوهدشت چاره ای اساسی اندیشیده شود .  نورمحمد فردی بیرانوند در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان این مطلب افزود: درحال […]

فرماندار کوهدشت گفت:  شهرستان کوهدشت از  جمعیت جوانی بهره می برد و  دارای بالاترین نرخ رشد بیکاری در سطح استان می باشد ، این ویژگی می  طلبد برای  اشتغال کوهدشت چاره ای اساسی اندیشیده شود .  نورمحمد فردی بیرانوند در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان این مطلب افزود: درحال حاضر بیش از ۳۷ روستا در شهرستان از  کمبود آب رنج می برند، کاهش آب سفره های زیر زمینی، شکست برخی تاقدیس های نقتی شهرستان به علت حفاری های عمیق جهت دسترسی به آب و ریزش چاه ها، نبود آب مناسب جهت کشاورزی و … از جمله مشکلات در حوزه آب این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه  یکی از عمده مشکلات شهرستان کوهدشت راه دسترسی است، اظهار داشت: این شهرستان با وجود دارا بودن بیش از ۱۰ درصد از  راهای ارتباطی استان متاسفانه از کیفیت پایین این محورها مخصوصا محورهای روستایی رنج می  برد .

فرماندار کوهدشت گفت:  تخصیص بودجه جهت رفع و اصلاح هندسی نقطه انحرافی گردنه پای استان بخش طرهان ، رفع مشکلات محور ترانزیتی جنوب به غرب که بخشی از  آن مربوط به کوهدشت است ، جاده دسترسی طرهان به سیاه پله ، ابنیه و راه دسترسی زیر تنگ سیاب و منطقه وزکور از  بخش کوهنانی ، رفع مشکلات محور ضرون ، چم آستان و همیان از بخش مرکزی به اضافه سایر اولویت هایی که قبلا در جلسات متعدد بیان شده از جمله ۴ خطه کوهدشت – خرم آباد و … بخشی از  مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان می باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. اگه این مشکلات نباشد نماینده به مجلس نمیرود باید تبلیخ کنند که سد معشوره حل میکنم چهارخطه را خرم اباد زانوگه درست میکنم تا برای بیکاری جوان کار کنم فعلا با این شعارهای دروغ وفریبنده چند نماینده رهسپار مجلس کردیم دریخ از یک کار برای این دیار…

  2. تبریک! تبریک به شما! تبریک به خودم.! تبریک به همه!

  3. خوبه یه بار هم ما اول شدیم!!!

  4. بالاخره ما هم تو یه نرخ رشد اول شدیم???

  5. سلام استاد عزیزم جناب آقای بیرانوند
    همه میدانند حتی مرحوم حافظ.که بیشترین بیکار ایران در کوهدشت ماست.فکر چاره ای باشید.جوانان از دستمان و از دستتان رفتند.

  6. اینها رو همه میدانیم راهکار پیدا کنید…. خسته شدیم از اینکه جناح های مختلف فقط مشکلات را تکرار میکنند …

  7. خود کرده را تدبیر نیست! خودمان مدیر لائق نخواستیم وگرنه مدیران کوهدشتی که در سراسر کشور خدمت میکنند عالی عمل میکنن

  8. جلسه وانشا وخودرادر سایت های محلی به مردم نجیب کوهدشت نشان دادن وخودرا فعال معرفی کردن دردی دوا نمی کند اگر راست می گویید پیگیری های عملی خودرا در تهران ومرکز به مدم اعلام نمایید والا خود مردم از شما بهتر دردهارا می شناسند …….دیگه از مهندسیهای!!!!!!!!!!!!!!!!!۱مختلف شما خسته ایم خیال می کنید مردم هیچی نمیدانند.

  9. وقتی فرماندارمون صبح میرن از خرم آباد میارنش بعد ساعت چهارهم باید خونش باشه دیگه چه انتظاری دارید از اینکه مشکلی حل بشه .تاحالا کسی دیده فرماندار ده دقیقه تو سطح شهر یه چرخ بزنه ومشکلات رو از نزدیک ببینه ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.