تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

منتخبین شورای شهر «رومشکان» از برگزاری انتخابات «سالم» این شهر تشکر کردند

  • کد خبر : 98077
  • 30 خرداد 1396 - 9:02

به گزارش میرملاس نورالدین درمنان در نشست با منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای شهر چغابل افزود: مردم چغابل مردم فهیم، دوست داشتنی و قانونمندی هستند. وی بیان کرد: انتخابات شورای شهر چغابل یکی از سالمترین انتخابات در کشور بوده است. فرماندار رومشکان گفت: در انتخابات شهر چغابل مردم برنده واقعی هستند. درمنان تصریح کرد: مردم به […]

به گزارش میرملاس نورالدین درمنان در نشست با منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای شهر چغابل افزود: مردم چغابل مردم فهیم، دوست داشتنی و قانونمندی هستند. وی بیان کرد: انتخابات شورای شهر چغابل یکی از سالمترین انتخابات در کشور بوده است. فرماندار رومشکان گفت: در انتخابات شهر چغابل مردم برنده واقعی هستند.

درمنان تصریح کرد: مردم به شما «اعضای شورا» اعتماد کرده اند و لذا حفظ اعتماد مردم از همه چیز مهمتر است. وی با بیان اینکه در انتخابات اخیر مردم به تفکر و برنامه رأی دادند، افزود: یک عضو شورا زمانی موفق خواهد بود که اشراف کامل به شرح و ظایف خود و تسلط به قانون داشته باشد.
فرماندار رومشکان گفت: خوشبختانه در بدو حضور در رومشکان با استقبال مردم این شهرستان مواجه شدم. درمنان ادامه داد: مردم رومشکان را صمیمانه دوست دارم.

منتخبین شورای شهر چغابل نیز با تقدیر از تلاش های فرماندار رومشکان در راستای برگزاری انتخابات سالم و بانشاط در این شهر تقدیر کردند. در این جلسه منتخبان این شورا بیان کردند: همیشه از درایت شما «فرماندار»شنیده بودیم اما این بار به وضوح در انتخابات درایت و توانمندی شما را دیدیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. …………… رومشکان شده شهرستان نماینده تلاش میکند به استان تبدیلش کند

  2. رومشکان از کوهدشت چدا کنید ترا خدا

  3. حق دارند چون خودشان پیروز شدند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.