تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

عبور میرملاس نیوز از مرز یک میلیون بازدید!

  • کد خبر : 9808
  • 06 مهر 1391 - 23:16

    سایت خبری تحلیلی میرملاس نیوز در حالی در بحبوحه ی انتخابات مجلس نهم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که شاید کمتر کسی تصور می کرد در مدت زمان کوتاهی به یکی از پر بازدیدترین سایت های خبری ایران تبدیل شود. میرملاس نیوز اگرچه در فضای انتخابات متولد شد امروزه به لحاظ انعکاس مشکلات […]

 

 

سایت خبری تحلیلی میرملاس نیوز در حالی در بحبوحه ی انتخابات مجلس نهم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که شاید کمتر کسی تصور می کرد در مدت زمان کوتاهی به یکی از پر بازدیدترین سایت های خبری ایران تبدیل شود.

میرملاس نیوز اگرچه در فضای انتخابات متولد شد امروزه به لحاظ انعکاس مشکلات فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی منطقه در کنار نگاه به موضوعات کلان کشور توانسته است عناوین پربازدیدترین سایت استان لرستان و سی و ششمین سایت خبری ایران از نظر بازدید را کسب نموده و آمار بازدیدکنندگانش از مرز ۱۰۰۰۰۰۰ نفر بگذرد. این در حالی ست که مدیران و موسسان آن با کمترین امکانات و حتی بدون دفتر کار و به صورت خودجوش فقط و فقط با عشق و انگیزه خدمت به مردم و زدودن محرومیت از چهره ی غمناک لرستان به این مهم دست یافته اند.در این میان نقش مخاطبان فهیم و دغدغه مند میرملاس نیوز نقشی پررنگ و اثرگذار بوده است. امیدواریم که بتوانیم و برآنیم که به رسالت تاریخی خود عمل نموده و در جهت احقاق حقوق حقه ی مردم فهیم و خداجوی منطقه تا حد امکان از پای ننشینیم.

إن شاء الله

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. خسته نباشید.

  2. موفق باشید.

  3. ضمن خداقوت به دست اندرکاران میرملاس نیوز:سایت میرملاس به مرجعی برای کسب اخبارتبدیل شده است هرجندفعلاجای خیلی ازموضوعات خالی است .ازاهالی خوب استان بخصوص مردم کوهدشت تقاضامندم این سایت راکمک کنند.

  4. درود به میرملاس و همکاران و زحمت کشان عزیز این پایگاه اطلاع رسانی مردمی. آمار دلچسبی ست . نبریک می گم به امین عزیز و همه ی همکاران و خوانندگان میرملاسی

  5. موفق و تندرست باشید …

  6. تبریک و خسته نباشید میگویم کارتان عالی وبسیار مفید وسازنده است امیدوارم همواره سربلند و موفق باشید.

  7. خسته نباشید

  8. همیشه امین آزادبخت رو به خاطر تلاش بی وقفه و زحماتش تحسین کردم و میکنم و امروز هم شاهد اتفاقی هستیم که در میان سیل ناملایمات و بی تفاوتی ها باعث خوشحالی و دلگرمی همه ی ما شده و اون چیزی نیست جز موفقیت میرملاس نیوز (البته با همت و پشتکار سایر دوستان عزیز از جمله مرتضا خدایگان دوست داشتنی، نوشته های معجزه گونه ی حشمت آزادبخت و نیز سایر دوستان) اما از دوست خوبم جناب آزادبخت تقاضا دارم در مورد آزادی بیان مخاطبان هم دقت بیشتری کنند. گاهاً شاهد هستیم بعضی افراد از حذف نظراتشون و یا سانسور اون دلگیر هستند. (هرچند دلایل این کارت رو میدونم اما حرفی بود که باید به عنوان یک دوست گوشزد میکردم).
    من ایمان دارم به تو دوست عزیزم…

    • حرفای رکیکی میزنن حذف نمیکنه!امابگوملکشاهی چراخندیدی!؟حذفش میکنه!!حالم بهم میخوره!

  9. شاید هرگز کسی باور نمی کرد روزی سایت میر ملاس نیوز این چنین بر تارک رسانه های مجازی استان جا خوش کند.امروز دیگر سایت میر ملاس نیوز برای لرستان وحتی برای استان های لر نشین وبرای تمام لر هایی که به هر دلیل در سایر استا ن ها اقامت دارند به عناون یک منبع خبر سیاسی وتحلیلی به شمار می رود .اینجانب به عنوان یک شهر وند کوهدشتی این موفقیت بزرگ را به اقای ازادبخت وهمکاران ایشان تبریک می گویم.جا دارد تمام افراد صاحب قلم با هر گرایش سیاسی به اقای ازادبخت کمک نمایند تا همچون گذشته به پیشزفت وموفقیت خود ادامه دهد.
    امروز رسانه های مجازی به دلیل دسترسی سریع افراد به ان می تواند باعث رشد وشکوفایی شهروندان شود که خوشبختانه سایت میر ملاس نیوز در این راستا قدم های بسیار مفیدی برداشته است

  10. امین جان همواره سربلند وپیروز باشی.

  11. آقای آزادبخت چرا برای سایت دفتری ،محلی ،یا چه میدونم تحریریه ای چیزی راه اندازی نمیکنید؟

  12. آمار خوبیه منم تشکر میکنم از تمام بروبچه های سایت بخصوص مدیریت جوان و دبیران سرویس ” البته یه پیشنهاد هم داشتم :به نظر من فلان مدیر کوهدشتی که در جایی غیر از استان ویا حتی استانهای همجوار و زاگرس نشین مشغول به کار میباشند خیلی لازم نیست که هر روز اخبارش اینجا درج بشه کرارا دیده میشه جلسات خیلی معمولی اداری و یا سرکشیهای معمول را شما منعکس میکنید درصورتی که روزنامه و سایتهای محلی آن استان یا وزارتخانه به اندازه شما روی اون کار نکرده اند تا حداقل جانب داری سایت وزین میر ملاس از جریانی مشخص در کشور به ذهن خطور نکند

    • کاملا موافقم

      • نمیدونم چرا فکر میکنی رییسی…!

        • دوست عزیز از رو چه حسابی این حرفو میزنی؟آیا شما منو میشناسی؟واقعن هنوز به این قضیه فکر نکرده بودم اما حالا که شما میگی روش فکر میکنم هر چند برام مهم نیست اما مطمئن باش اینجور نیست که شما میگی.حالا اگه من بدونم شما کی هستی با هم راحتتر حرف میزنیم.

        • شمامنونمیشناسی

  13. یک میلیون دورود و سلام بر شما باد

  14. تبریک به همه میرملاسی های عزیز
    از خود امین آزادبخت تا
    همکاران و خوانندگان میرملاسی…
    سربلند باشید .

  15. به همه ی دوستان درسایت میرملاس خدا قوت میگویم وآرزوی جاری بودن برای سایت وزین میرملاس نیوز دارم.

  16. امین عزیز جلب نظر و اعتماد خوانندگان انبوه کار به غایت دشواری است و کارنامه ی شما در سایت پر طرفدار میر ملاس نشان می دهد که از پس این کار بزرگ به خوبی بر آمده اید . این موفقیت را به شما و همکاران خوبتان تبریک می گویم .

  17. این درسته

  18. به همه همکاران و دوستان میرملاسی تبریک و خسته نباشید میگم، به امید رسیدن به مرز چندصد میلیونی.

  19. دست شما مر ۴۰ و خسته نباشید

  20. اولا تبریک میگم
    هم به هم استانی‌ها و هم به دوستان میرملاسی
    با توجه به علاقه‌ای که به میرملاس پیدا کرده‌ایم و صبحمان را با میر ملاس بسم‌الله می‌کنیم ماشاالله خیلی تعجب برانگیز نیست این آمار.
    پیشوک

  21. خدا قوت خسته نباشید!پایار بوینان بژیاین

  22. جناب آقای آزادبخت ضمن تبریک نامبرده رنج گنج میسر نمی شود

  23. خسته نباشد برادران عزیز اولین بار مشاهده می کنیم موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.