تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

گودرزی: سپاه پاسداران به دشمنان فهماند که باید هزینه اقدامات خود را پرداخت کنند

  • کد خبر : 98092
  • 31 خرداد 1396 - 8:45

عباس گودرزی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع تروریست‌های داعشی در سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه این معنا را به دشمنان این مرزوبوم تفهیم کرد که دوران بزن و در رو تمام‌شده است. وی افزود: آن‌ها فکر کرده‌اند وقتی می‌گوییم این دوران تمام‌شده و […]

عباس گودرزی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع تروریست‌های داعشی در سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه این معنا را به دشمنان این مرزوبوم تفهیم کرد که دوران بزن و در رو تمام‌شده است.

وی افزود: آن‌ها فکر کرده‌اند وقتی می‌گوییم این دوران تمام‌شده و یا اگر ادعا می‌کنیم که ضربه سختی خواهند خورد چنانچه چشم تجاوز به این کشور داشته باشند و یا بعدازآن ترقه‌بازی به تعبیر رهبر معظم انقلاب که در مجلس ایجاد کردند، می‌توانند بزنند و بروند و تمام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اقدام سپاه را حرکتی انقلابی و هوشمندانه و به‌موقع خواند و تصریح کرد: سپاه با حرکت انقلابی، هوشمندانه و به‌موقع و لازم خود به دشمنان فهماند که دوران بزن‌دررو تمام‌شده و پای آن‌ها گیر است و هزینه آن را باید پرداخت کنند و اگر زمانی موشک جواب موشک بود امروز فهمیدند که پاسخ یک‌ترفه هم موشک خواهد بود.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی امروز یک نظام باثبات مقتدر است و اجازه نخواهد داد که کشورها و یا جریانات و گروه‌هایی در عالم با صحنه‌گردانی و پشتیبانی خائنینی همچون عربستان و آمریکا آسیبی به این ملت و مرزوبوم وارد کنند و مقتدرانه پاسخ آنان را خواهند داد.

به گفته نماینده مردم بروجرد در مجلس این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ضربه قوی محسوب می‌شود تا دوستان ما را قوی‌تر و دشمنان را مأیوس کند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.