تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شعار بدون شعور

  • کد خبر : 98178
  • 03 تیر 1396 - 10:03

بسمه تعالی بنام خدای “تدبیرگر” و “امید آفرین” ! حواشی راهپیمایی روز قدس ، هر چند مسبوق به سابقه است و خاطره ی تاریخ انقلاب اسلامی طی این چهار دهه در خود از این وقایع به ثبت رسانده است و همواره عده ای” داغتر” از آش و بعضا خودسر و انقلابی های انقلاب ندیده به […]


بسمه تعالی
بنام خدای “تدبیرگر” و “امید آفرین” !
حواشی راهپیمایی روز قدس ، هر چند مسبوق به سابقه است و خاطره ی تاریخ انقلاب اسلامی طی این چهار دهه در خود از این وقایع به ثبت رسانده است و همواره عده ای” داغتر” از آش و بعضا خودسر و انقلابی های انقلاب ندیده به مسئولین و شخصیتهای بزرگ توهین نموده اند !
اما آنچه در باب بی حرمتی تعدادی معلوم الحال و عناصر تحریک شده به رییس جمهور محبوب ، محجوب و مردمی ایران ، قابل تامل و بیان است عبارتند از :
□ این اتفاق در روزی که بعنوان روز جهانی قدس ، روزی که از سوی رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بعنوان روز وحدت مسلمان بر علیه اسرائیل نامیده شده است ؛ خدشه به وحدت ملی و اتحاد و همدلی مردم است و متزلزل کننده ارکان امنیت ملی تلقی می شود.
□ شعارهای نسنجیده و بدون مبانی عقلی بر علیه رییس جمهوری که با رای قاطبه و بالای مردم برگزیده شده است به معنای توهین به همه آنان است . هر چند “عدو شود سبب خیر” تا همدلی ، همراهی و حمایت مضاعف مردم از منتخب خود را سبب شود.
□ این حرکت نسنحیده ی افراد معدود ، نشان از تمایل آنان به قطب بندی مردم دارد موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز خطر آن را گوشزد نمودند لذا این حرکت به نوعی در حکم خدشه دار کردن آن است.
□ هنوز یکماه از حمله دیوسیرتانه و ددمنشانه عناصر داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد شریف امام خمینی (ره) نگذشته است که برای تقویت اقتدار ملی و عظمت پایدار ایران نیاز به وحدت ، انسجام و همدلی است همانگونه که حمله موشکی غیورمردان سپاه به مواضع داعش موجی از شور و شعف و غرور ملی ایجاد نمود این حرکت ابتر می تواند در سطح بین المللی آن موضوع را خدشه دار نماید.
□ شعارهای بی اساس و بی مبنا در حکم توهین به شعور بیش از ۲۵ میلیون رای دهنده به رییس جمهور محبوب است ، چه آنکه چگونه تعدادی اندک پی به آمریکایی بودن روحانی !!! می برند اما عقل ۲۵ میلیون ان را درک نفهمیده است.
□ در پایان ، هر چند عزت ، عظمت ، شوکت و اقتدار ایران به قدری بزرگ است که با این حرکات خنثی و بی اثر ، خدشه نخواهد دید ، اما لازم است مسئولین ذیصلاح همچون قوه قضاییه با مسببین ، عوامل و محرکین این حرکت سخیف عکس العمل موثر و بجا نشان داده تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
□ ملت بر عزم و اراده ی خود در همراهی با دولت مردمی جناب دکتر روحانی ؛ استوار خواهند ماند و پیوسته بر وحدت و انسجام و اتحاد ملی بعنوان رمز پیروزی و توجه منویات مقام معظم رهبری اصرار خواهد داشت.
تا کور شود هرآنکه نتوان دید
محسن یوسفوند

جمعه ۲ تیرماه

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.