تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

امام جمعه پلدختر: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی و سلب اعتماد مردم است

  • کد خبر : 98182
  • 03 تیر 1396 - 10:49

به گزارش میرملاس حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: دشمن برای ایجاد جنگ روانی در ایران ورشکستگی بانک‌ها را مطرح می‌کند که واقعیت ندارد و هیچ بانکی به پشتوانه بانک مرکزی ورشکست نمی‌شود بلکه دشمن به دنبال تخریب، ایجاد جنگ روانی بین مردم و گرفتن ماهی از آب […]

به گزارش میرملاس حجت الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: دشمن برای ایجاد جنگ روانی در ایران ورشکستگی بانک‌ها را مطرح می‌کند که واقعیت ندارد و هیچ بانکی به پشتوانه بانک مرکزی ورشکست نمی‌شود بلکه دشمن به دنبال تخریب، ایجاد جنگ روانی بین مردم و گرفتن ماهی از آب گل آلود است تا اعتماد مردم را از بین ببرد و ما باید حواسمان جمع باشد.

وی تصریح کرد:دشمن همیشه دنبال تخریب است داعش را تحریک کرده با پول نفت عربستان مشکلات خود را حل می‌کند و جهت وضع تحریم‌ها علیه ایران تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد .

امام جمعه پلدختر گفت:روز قدس روز اسلام و مبارزه علیه ظالم و دفاع از حق مظلوم است که امام راحل پس از پیروزی انقلاب این روز را روز قدس نامگذاری کردند .

حجت الاسلام سوری افزود: مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین و محل زندگی بسیاری از انبیا الهی در تاریخ اسلام برای همه مسلمانان قابل ارزش و احترام است.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هرکس در راهپیمایی روز قدس شرکت کند برای امنیت خود و کشور ارزش قائل است .

امام جمعه پلدختر به عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: همه تجمعات اسلامی مورد عنایت است به ویژه عید سعید فطر و قربان که جایگاه ویژه‌ای دارد و عید سعید فطر به عنوان مقدمه‌ای برای ماه مبارک رمضان و جشن آزادی انسان از دست شیطان است .

وی افزود: باید تبریک بگوییم توانسته‌ایم در یک ماه به اجابت دستور خدا بدون حضور شیطانبه پردازیم که از اعمال این روز پرداخت زکات فطره بوده که بر همه واجب است و میزان آن برای هر نفر مبلغ ۶ هزار تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: در پرداخت زکات فطره خویشاوندان کم دست و فقرا دراولویت هستند و چنانچه کسی فقیری سراغ نداشت آن را به صندوق‌های نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بسپارد که در این رابطه مهم این است که این پول به دست فقرا برسد .

امام جمعه پلدختر از ستاد نماز جمعه و هیات‌های امنای مساجد شهر در بستر سازی ایام ماه مبارک رمضان تقدیر کرد .

حجت الاسلام سوری به ۶ تیر سالروز سوء قصد منافقان به امام مسلمین امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: منافقان کور دل در سال ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران هنگام سخنرانی امام خامنه‌ای را مورد ترور و سوء قصد قرار دادند .

وی افزود: منافقان سیه دل نمی‌توانستند پیشرفت نظام اسلامی را ببینند بنابر این دست به ترور متفکران و موسسان نظام مانند مقام معظم رهبری زدند.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: منافقان توان مقابله با منطق وی را نداشتند اما به عنایت و لطف خداوند و دعای مردم این اقدام تروریستی بی نتیجه ماند تا معظم له بماند و اکنون دسیسه‌های تکفیری و نقشه آنها بخواند تا در پیچ‌های تاریخی به نظام گزندی نرسد .

حجت الاسلام سوری به سالروز هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت دکتر بهشتی و فخرالدین رحیمی را در این روز گرامی می‌داریم و از دستگاه قضایی انتظار می‌رود که اجرای عدالت ، رساندن حق به حقدار و جلوگیری از ظلم را سرلوحه کار خود قرار دهد .

وی با تبریک هفته قوه قضاییه افزود: دشمنان در هر زمانی به دنبال تخریب دستگاه قضایی هستند که موفق نشدند و در شهرستان هم دادگستری پلدختر موفق عمل کرده و رضایت مردم دال بر این امر است .

حجت الاسلام سوری به جمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش اشاره کرد و گفت: این اقدام بر حسب تحلیل‌ها و به دستور مقام معظم رهبری اقدام موفقیت آمیزی بود که سپاه پاسداران پس از گذشت ۱۲ روز از حمله تروریستی تکفیری‌ها انجام داد.

امام جمعه پلدختر افزود: آمریکا و صهیونیست به دنبال این بودند که دیرالزور سوریه را برای جلوگیری ازایجاد پایگاه شیعی مسلمانان به محلی برای استقرار پایگاه داعش تبدیل کنند که سپاه پاسداران آن را در هم پاشید.

وی گفت: این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران پیام‌هایی داشت برای کسانی که می‌خواستند تشکیلاتی تشکیل دهند حساب دستشان آمد و این که بفهمند آنها باید سیلی بخورند و هم این که قدرت نظامی ایران با وجود موشک‌های نقطه زن با دقت بالا به رخ دشمن کشیده و وحشت در دل دشمن انداخت .

حجت الاسلام سوری افزود: حاکمان بی‌خاصیت عرب به ویژه عربستان آنقدر اهل تفکر نیستند که آمریکا برای آنها نسخه می‌پیچد و به آنها می‌گوید دشمن شما اسرائیل نیست بلکه ایران است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا قوت انشالله موفق وسربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.