تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تجلیل بخشدار کوهنانی از ریاست دادگاه بخش در هفته قوه قضائیه

  • کد خبر : 98221
  • 04 تیر 1396 - 0:15

به گزارش میرملاس در این دیدار که بمناسبت هفته قوه قضائیه در دفتر ریاست دادگاه بخش کوهنانی صورت گرفت، آقای یارمحمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت : قوه قضاییه حافظ امنیت و آرامش مردم است. یارمحمدی بارزترین ویژگی قوه قضاییه را گرفتن حق مظلوم از […]

به گزارش میرملاس در این دیدار که بمناسبت هفته قوه قضائیه در دفتر ریاست دادگاه بخش کوهنانی صورت گرفت، آقای یارمحمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت : قوه قضاییه حافظ امنیت و آرامش مردم است.
یارمحمدی بارزترین ویژگی قوه قضاییه را گرفتن حق مظلوم از ظالم و جلوگیری از وقوع انواع جرم توسط افراد بی‌بند و بار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: قوه قضاییه به عنوان آخرین ملجاء و پناهگاه مردم برای یاری رساندن به آنها است.
بخشدار کوهنانی فرصت خدمتگذاری را برای مسئولان بسیار مغتنم شمرد و بیان کرد: باید از این فرصت که خداوند در اختیار بشر می‌گذارد به بهترین شیوه ممکن که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، استفاده کرد.
وی با بیان اینکه اقتدار قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق عدالت در جامعه شده است، تاکید کرد: مهمترین سرمایه قوه قضاییه اعتماد مردم است؛ در ادامه جلسه آقای ایمانی رسیدگی دقیق به دعاوی و تلاش در جهت برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که با همکاری سایر اعضای کمیته تامین کما فی السابق شاهد منطقه ای امن و بدون مشکل باشیم. درپایان این دیدار بخشدار کوهنانی بااهدا لوح تقدیر از زحمات ریاست دادگاه بخش تجلیل نمود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.