تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: ۲۳ هزار نفر از طرح بخشودگی جرائم بانکی در لرستان استفاده کرده اند

  • کد خبر : 98224
  • 04 تیر 1396 - 0:30

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته یک مصوبه‌ای دولت گذاشت برای کسانی که وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون دارند سود و جرائمشان را بخشیده شود تا بتوانند وامشان را پرداخت کنند. وی افزود: در استان ما ۲۳ […]

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته یک مصوبه‌ای دولت گذاشت برای کسانی که وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون دارند سود و جرائمشان را بخشیده شود تا بتوانند وامشان را پرداخت کنند.
وی افزود: در استان ما ۲۳ هزار نفر تا تاریخ ۱ تیرماه ۹۶ از این طرح استفاده کرده‌اند.
استاندار لرستان ادامه داد: از این رقم بانک‌ها از سود جرائمشان حدود ۲۳ میلیارد تومان بوده و دولت حدود ۱۱۵ میلیارد تومان به استان پرداخت کرده است.
بازوند گفت: در کل مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان بابت کسانی که وام ‌زیر ۱۰۰ میلیون داشتند و سود جرائمشان بخشیده شده، پرداخت شده است.
وی خاطر نشان ساخت: با این طرح بانک‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان خود را نقد کردند.
استاندار لرستان اظهار داشت: بانک مرکزی تا یکم تیرماه هنوز مطلبی در خصوص اتمام این طرح اعلام نکرده و بانک‌ها روال این طرح را ادامه می‌دهند.
بازوند در خصوص پرداخت تسهیلاتی که باید پرداخت یا استمهال شود، اظهار داشت: بانک‌ها می‌گویند برای تمدید سرمایه در گردش باید فاکتور جدید صادر شود که ما در ستاد تسهیل فاکتور جدید را قبول نداریم.
وی گفت: در خصوص بحث فاکتور جدید قرار بر این شد که بانک‌ها خودشان بروند و با رده‌های بالادستی موضوع را حل کنند لذا ما در ستاد تسهیل فاکتور جدید را قبول نداریم و مصوبه این ستاد بر این اساس نیست.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.