تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

فرماندار بروجرد: تولید و اشتغال باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

  • کد خبر : 98232
  • 05 تیر 1396 - 11:33

به گزارش میرملاس علی کورانی فر درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد در دفتر امام جمعه این شهربرگزار شد افزود: سرمایه گذاری وحضور بخش خصوصی درعرصه تولید و اشتغال یکی از اساسی ترین مولفه های رونق اقتصادی و تولید و اشتغال است. به گفته وی همه دستگاه های اجرایی دولتی وغیردولتی باید شرایط را برای […]

به گزارش میرملاس علی کورانی فر درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد در دفتر امام جمعه این شهربرگزار شد افزود: سرمایه گذاری وحضور بخش خصوصی درعرصه تولید و اشتغال یکی از اساسی ترین مولفه های رونق اقتصادی و تولید و اشتغال است.
به گفته وی همه دستگاه های اجرایی دولتی وغیردولتی باید شرایط را برای حضور بخش خصوصی درعرصه تولید واشتغال فراهم و راه را برای سرمایه گذاری در شهرستان بروجرد هموار سازند.
وی اظهار کرد: اگر سرمایه گذار برای سرمایه گذاری با مشکل روبرو شود این شهر را رها کرده و در شهری دیگر و یا استان دیگری سرمایه خود را مصرف می کند.
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی وظیفه دارد مسائل فرهنگی وآسیب های اجتماعی شهرستان را رصد کرده و در شورای مطرح کند ادامه داد: بسیاری از مسائل و مشکلات شهر با مطرح شدن در شورای فرهنگ عمومی قابل حل می باشند.
رئیس دادگستری شهرستان بروجرد گفت: بیکاری، مسائل اقتصادی و اجتماعی ازعمده دلایل اصلی افزایش پرونده ها ورودی به دستگاه قضایی شهرستان بروجرداست که باید در این راستا اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
حمید رضا بوالحسنی افزود: درسال گذشته از۲ هزار و ۷۱۲ واقعه ازدواج به ثبت رسیده در شهرستان بروجرد ۷۹۲ مورد آن به طلاق منجر شده است.
به گفته وی برای افزایش و ماندگاری ازدواج مشاوره قبل ازعقد باید جدی گرفته شود.
وی اظهار کرد:در حال حاضرمراکز مشاوره ازدواج و طلاق تبدیل شده به مرکزی برای کسب درآمد و مشکلی از مسائل طلاق را برطرف نمی کند.
رئیس دادگستری شهرستان بروجرد اضافه کرد: یکی دیگراز پرونده هایی که ورود آنان به دستگاه قضایی افزایش داشته است معاملات اموال منقول بوده که با شفافیت کامل انجام نمی شود و متاسفانه باعث مشکل روبرومی شود.
بوالحسنی بیان کرد: ۶۰ درصد پرونده های وارده به دادگستری موارد معاملات اموال منقول می باشد که متاسفانه بدون اسناد معتبرمورد معامله شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر۲۰۰ زندانی در بروجرد وجود دارد گفت: سال گذشته نیز ۲هزارو ۳۰۰ زندانی به زندان بروجرد وارد شده است.
وی اظهار کرد: ۵۰ درصد زندانیان در زندان بروجرد جرائم مواد مخدر و ۴۸ درصد زندانیان مالی و اموال غیر منقول و ۲ درصد نیز سایر جرائم است.
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.