تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیران دوگانه سوز ناتوان و مدیران تک سوز فرصت طلب برکنار شوند

  • کد خبر : 98385
  • 12 تیر 1396 - 10:15

امیر ناصر غلامرضایی/ میرملاس: مدتیست شعار برکناری مدیران دوزیست بر سر زبانها افتاده و بنده به حکم ادب از کلمه دوگانه سوز استفاده میکنم و اطلاق کلمه دوزیست راشایسته نمیدانم، طرف داران دولت بخصوص اصلاح طلبان خواهان این هستندکه مدیران ازهمفکران دولت باشندتا برنامه های دولت را جاری سازندو این حقیقتی مشهود است که اکثر […]

امیر ناصر غلامرضایی/ میرملاس: مدتیست شعار برکناری مدیران دوزیست بر سر زبانها افتاده و بنده به حکم ادب از کلمه دوگانه سوز استفاده میکنم و اطلاق کلمه دوزیست راشایسته نمیدانم، طرف داران دولت بخصوص اصلاح طلبان خواهان این هستندکه مدیران ازهمفکران دولت باشندتا برنامه های دولت را جاری سازندو این حقیقتی مشهود است که اکثر سیاسیون میدانند که آقای روحانی تا امروز حتی یکبار اعلام نکرده که اصلاح طلب هستند(وچون نگفتند اصلاح طلبند آیا میتوان گفت رییس جمهور برخورد دوگانه دارد؟) اسفند ماه سال ۹۵ آقای واعظی وزیر مخابرات به خرم آباد آمد و درسالن استانداری اعلام نمودکه دولت آقای روحانی دولت اعتدال است، دولت اصلاحات نیست،دولت همه سلایق است ودولت ازهمه ظرفیت‌ها با هر سلیقه استفاده میکند. آب پاکی را او روی دست همگان ریخت و اگر دو گانه سوزان به حرم راه یافتند با چراغ سبز تفکر اعتدال است و ما همچون رقبا رأی مردم را به حلال و حرام تقسیم نکرده و همه را حلال میدانیم این مهم است که اصلاح طلبان گول یارانه نجومی را همچون آنها که گول املاک نجومی راخوردند،نخوردند ویار روحانی شدندبنده معتقدم اصلاحات دایه و نامادری طفلی به نام دولت اعتدال است . مادر این طفل طفلش را با شیر سینه اصلاحات پرورش داد. ولی مامفتخریم که به نام قانون این دولت را حمایت کردیم ،زیرارییس این دولت مورد تٱیید شورای نگهبان و فردی انقلابی و مورد تٱیید رهبری نیز هست و رهبران و رهروان اصلاحات نیز ایشان را قبول دارند یعنی مرضی الطرفین همه سلایق بود.نبایدحقیقت را در پیچ و خم سیاست مخفی کنیم.

اصلاح طلبان بخاطر هیاهوی بازار سیاست در تقابل با ارزشها نخواهندایستاد. با رعایت شعار اعتدال هم باید از وجود کار کشته های اصلاحات استفاده کردوهم باید از دلسوزان اصولگرا بهره برد(که اگر غیر از این باشدخطاست چون وفای به عهد شرط ایمان است ) البته باید مواظب افراطیون دو گروه بود که وارد بازی نشوند ! دوستان سیاسی که خواستار بر کناری مدیران دوگانه سوز هستند بدانند ما نباید کار افراطیون را تکرار کنیم و مخالفان خود را ازخدمت به جامعه منع کنیم(رطب خورده کی کند منع رطب) یک عمر کردار افراط را تقبیح کردیم که چرا فلانی حذف شد حال با کدام منطق عمل ناشایست آنها را تکرار کنیم ؟ هم مدیران دو گانه سوز ناتوان را برکنار کنید هم تک سوختهای فرصت طلب را !! خواستار برکناری رانتخواران جامعه باشیم چه تک سوز چه دو گانه سوز ! با هرنوع سوختی خواهان عزل سارقین بیت المال باشیم . بیلان کاری افراد را بررسی کرده وفارغ ازنگاه سیاسی هر کس خوب کار نکرده کمپین برکناری اش را راه اندازی کنیم طرفداران دولت انحراف و افرادی را که کینه دولت را در دل پرورانده اند و همچون واگذاری املاک نجومی قول یارانه نجومی میداد ند را کنار بگذاریم که مردم را نسبت به نظام ودولت دلسرد میکنند. اما عقل حکم میکندکه نباید به صرف رٱی اصلاح طلبان به آقای روحانی، غیر اصلاحاتی هایی که دولت را قبول دارند از خدمت به جامعه محروم شوند و صد البته ازدولت انتظار داریم و این انتظار از استاندار پر تلاش لرستان نیز بیشتراست که بخش وسیع و حیاتی کار را به نیروهای توانمند وکاردان اصلاح طلب که هم توان دارند هم دست پاکند و هم دولت را قبول دارند بسپارید . باید بپذیریم که سبد آرای اصلاحات قابل مقایسه بااصولگرایان سنتی واصولگرایان معتدل که طرفدار روحانی بودند نیست، اگر اعتدال و اصول گرایان معتدل را مهاجر ونیروی اصلاحات را به انصار تشبیه کنیم ،باید حرمت انصار را نگه دارید اما مواظب ریاکاران هر دو گروه باشیم. اگر آرای آقای روحانی را بنا به مرزبندی سیاسی تفکیک کنیم آرای اصلاحات وزن غالب آراء آقای روحانی بود و ایشان باید (من لم یشکر المخلوق ولم یشکرالخالق) را برای همیشه نصب العین خویش قرار دهد و خود را مدیون اصلاحات بداند اگر دولت او خدمتی به جامعه بکند باید بداند که بخاطرحمایت اصلاحات توانسته به افتخار ونعمت خدمت برسد و از استاندار لرستان انتظار داریم میدان کاروخدمت را جدی تر به دوستان دولت بسپارند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. باسلام و خسته نباشید به جناب غلامرضایی /بیشتر مطالب و نوشته های حضرتعالی درست و شیوا بود.اما اگر اشار ه ای می کردید به جوانان( خواهران و برادارن ) لرستانی که تحصیل کرده هستندو در ستاد جناب دکتر روحانی مشغول به فعالیت بود ه اند و توانایی لازم و کافی در رده ها و سطوح مدیریتی عالی و میانی را دارند خوب بودش . و اما بنده بعنوان یک اصلاح طلب واقعی اگر خدا قبول کند بوده و هستم گلایه ای از شما دارم که در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی با دوستان موتلفه ای و حامیان جناب آقای ملکشاهی راد نماینده محترم مجلس گشت و گذار ، مشاور ه هایی داشته اید.

  2. برای اولین بار شاهد درج مطالبی ارزنده ،که باعث رشد وشکوفایی،جامعه می شودبودم، این مطالب اصل اعتدال ومیانه روی است ،از نگارنده نهایت تشکر بعمل می اید،امید داریم شاهد نگارش مطالبی ارزنده ی دیگری از این آقای محترم باشیم سایت میر میرملاس سایتی بسیار افراطی ودر خدمت انحصار طلبی است

  3. آفرین بر فریاد همیشه بلند اصلاحات لرستان آقای غلامرضایی

  4. ضمن تشکر از جناب آقای غلام رضایی ارجمند، به طور حتم وامری طبیعی ومعمول هر دولت است که حامیان وهمراهان خود را در چینش مدیران مد نظر قرار بدهد واز کار آمد ترین ،پاک ترین ،صادق ترین ،شجاع ترین آنها در مدیریهای کلان ومیانه استفاده نماید که متا سفانه این مهم در دولت اول روحانی اتفاق نیفتاد بلکه عده ای با لابی گری وسو استفاده از دولت خود را در بعضی از مدیریتهای مهم جا دادند نمونه آشکار واظهر من الشمس آن سازمان صنعت ،معدن وتجارت لرستان می باشد که در مرحله اول قدرت ولد با همان رویرکرد ومشی سیاسی احمدی نژادی وارد این سازمان شد که خوشبختانه دیری نپائید بر کنار وعزل کردید بعد از ایت قضیه اصلاح طلبان واعتدالیون استان نتوانستند نیروی قوی واصلاح طلب شاخص برای این سازمان معرفی کنند ودر این گیر ودار بزن وببند ها صفی خانی از فرصت پیش آمده نهایت استفاده خود را برد وبا لابری گری با سازمان برنامه وبدجه کشور که برادر ایشان در آن سازمان می باشند والبته با هدایت وپشتیبانی استانداری صندلی ریاست این سازمان را تصاحب کرد اولا” از نظر سیاسی ایشان در بدو ورود شروع به لجاجت با حامیان دکتر روحانی کرد وانگار که انگار کسانیکه در این سازمان به دکتر روحانی رای داده بودند گناه کبیره مرتکب شده بودند وایشان از اصول گرایان استفاده کرد ومدیران زمان احمدی نژاد را ماندگار وتقویت کرد اما از لحاظ فعالیت اداری وتوسع ورشد صنعت در لرستان کاری قابل گفتن ومشاهده کردن ندارد با این توصیف در دولت دوم دکتر روحانی محبوب نباید همچون مدیرانی در شاکله مدیریت استان باشند.

  5. به عنوان یک خرم آبادی با اطلاعات ویژ ه ای که از این سازمان دارم گفته های هم استانی عزیز را صحه می زارم وبا عنایت به اینکه از اعضای ستاد دکتر روحانی هم در دوره اول و دوره دوم بودم کا ملا” در جریان بودم که همین اتفاق نا میمون ونا مبارک ونا فرجام در انتصاب شهرستان نور آباد دلفان حادث شد ومسوو لین مربوطه بی تفاوت بود ورای مردم را به سخره گرفتند ان شا ء دوره دوم اینگونه نباشد که مردم با اتمام حجتی که کردند خواستار تغییر مدیران هستند.

  6. باشهرستان دلفان هم یک حوزه انتخابیه هستیم هم کم وبیش آشنایی با نیروهای سیاسی داریم شرافتا”ووجدانا ” صفی خانی………………….که نمی بایست دراداره صنعت معدن وتجارت معدن وتجارت دلفان انجام دهد بالاخره انجام داد ………………که بالطایف الحیل پست دولت روحانی میگیرند اما درعوض به حامی دکتر روحانی دردلفان لطمه۳و ضربه زدند خداعفو نکند همچون مدیرانی را

  7. سئوال من این است آیا گوش شنوایی از مسئولین ارشد استان وجود دارد که به دیده تدبیر تصمیم آ نی بگیرد که نگدار گذر زمان باعث تلمبار شدن این اعتراضات مردمی شود

  8. چهار وپنج ماه پیش خبر برکناری صفی خانی سازمان صنعت ،معدن وتجارت نقل محافل بود اما متا سفانه دستهایی خبیث پشت پرده وجود دارد که نمی گذارد این روند طبعی که به صلاح مردم ودولت است اتفاق بیفتدچه موقع بع این قوس وخمهای پایان داده می شود باید تاسف خورد در دور اول دولت روحانی اتفاق خاصی مشاهده نشد.

  9. اکثر سیاسیون وطرفداران واقعی دکتر روحانی اذعان وباور دارند آ مدن محمد رضا صفی خانی به دایره سازمان صنعت ومعدن لرستان کار بسیار اشتباه وجبران نا پذیری می باشد هم ازلحاظ عملکرد مدیریتی بسیار ضعیف وناتوان بود وکارنامه مثبتی ندارد وهم از نظر سیاسی بسیار بد عمل کرد، وایشان به شدت حامیان احمدی نزاد راتقویت کرد آ نطوریکه درانتخاب نظرم راست که از نیروهای احمدی نژاد است(حسنوند)صا ء ب است تا صفی خانی

  10. به عنوان یک لرستانی که دل در گرو لرستان محروم شده دارد واز طرفی حامی دولت تدبیر وامید دکتر روحانی ،خیلی دلتنگ ونارحتم چر ا وبه چه دلیل خواسته همراهان دکتر روحانی هم توسط ایشان وهم استاندار محترم که نمایند تام الاختیار دولت وحافظ رای که تغییر است تحول اجابت نمی شودآیا می ارزد صفی خانی با آن مدیریت …….. مقاوت کند وعزل وبرکنار نشود ما ها است که به دقت اخبار وانتصابات لرستان عزیز رصد وپی گیر می باشم وخبری از برکناری ایشان نمی شود.

  11. چه بخواهیم چه نخواهیم مردم دکتر روحانی رابارویکرد تغییر وجابجایی نیروهای بی خاصیینت با رای بآلا انتخاب کردند رفتن صفی خانی جدا از ا ین ا راده وا ید نخواهد بود.

  12. با عنایت به اعتراضات موجود برکناری و عزل ……….. قبل از تشکیل دولت جدید کاری ستودنی وقابل تقدیر می باشد در غیر این صورت رفتن ایشان در دولت دوازدهم امری طبیعی و مسلم خواهد بود تا جایی که وزیر هم خواهد رفت اما با این حال بعید می دانم ……………….. نسبت به این مهم درک وباور شود

  13. این قصه سر دراز دارد رفتن وخدا حافظی صفی خانی خواست اکثر حامیان دکتر روحانی می باشد ولکن مجموعه استانداری از کنار ایشان کوتاه نمی آید همانطور که قبلا” هم شاهرخی معاونت سابق استانداری همین مرام وایده داشت اما خدا را شکر دیری نپائید که خود از استان لرستان رفتند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.