تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

تذکر آقامحمدی به وزرای علوم ، راه ، نفت و ورزش

  • کد خبر : 9853
  • 08 مهر 1391 - 23:15

    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت ؛ در نشست علنی  تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت شد. ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و دوره در این خصوص روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۴ مورد تذکر کتبی به وزرای علوم و تحقیقات و فناوری،راه […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت ؛ در نشست علنی  تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت شد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و دوره در این خصوص روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۴ مورد تذکر کتبی به وزرای علوم و تحقیقات و فناوری،راه و شهرسازی،ورزش و جوانان و وزیر نفت برخی از مشکلات مردم در حوزه انتخابیه خود را به گوش مسولین ذیربط رسانید.

آقامحمدی در تذکری به وزیر علوم  تحقیقات و فناوری درخصوص تصمیم گیری های سیاسی و عدم توجه به موضوعات آموزش و پژوهش توسط ریاست دانشگاه لرستان،خواستار پیگیری این موضوع شد.

به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در احداث جاده کمربندی خرم آباد، به وزیر ورزش و جوانان درخصوص استفاده از نیروهای غیرکارآمد و عدم توجه به موضوع امر ورزش توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و به وزیر نفت درخصوص استفاده از نیروهای غیربومی توسط هیات مدیره پتروشیمی خرم آباد تذکرداد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب حاج اقا محمدی از تابش بی دریغ واز خود گذشتگی حضرت عالی باعث شده که هر کس ار میدان انتخاب شما را منتخب خود نکرده تاسف بخورد با این که بنده در حوزه انتخابیه شما نیستم وذر کوهدشتم از داشته هاش لرستان مردان شجاع وبی انتظاری مانند شما بخود میبالیم وازشما کمال تشکر داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.