تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

استاندار لرستان در نشست با معاون وزیر راه وشهرسازی: زیربناهای حمل و نقل لرستان توسعه یابد

  • کد خبر : 98643
  • 19 تیر 1396 - 13:53

به گزارش میرملاس صبح امروز نشست مشترک مهندس بازوند استاندار لرستان و دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استانداری لرستان برگزار شد. در این جلسه که به منظور حل وفصل مشکلات پروژه های زیرساختی استان ظهر دوشنبه ۹۶/۴/۱۹ در استانداری لرستان برگزار […]

به گزارش میرملاس صبح امروز نشست مشترک مهندس بازوند استاندار لرستان و دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استانداری لرستان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور حل وفصل مشکلات پروژه های زیرساختی استان ظهر دوشنبه ۹۶/۴/۱۹ در استانداری لرستان برگزار گردید، مهندس بازوند در سخنانی خواستار توجه و رسیدگی بیشتربه برخی از پروژه های در حال احداث استان شد.
اتصال آزاد راه خرم آباد _ پل زال به آزاد راه خرم آباد_اراک؛ اصلاح تقاطع پلیس راه خرم آباد_ بروجرد_ دورود؛ اصلاح و بهسازی محور اسلام آباد _زانوگه _پلدختر؛ اصلاح محور بزنوید به سد لیروک و تخصیص اعتبار در این پروژه؛ کمک به تسهیل تخصیص اعتبار جهت تملک پروژه راه آهن و توجه بیشتر به اجرای کمربندی دورود و چندین پروژه راهسازی دیگر در استان را ازجمله خواسته های برحق مردم استان از دولت ذکر نمود‌.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.