تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده بروجرد: نخبگان علمی استان لرستان حمایت‌ مالی شوند

  • کد خبر : 98654
  • 20 تیر 1396 - 9:19

به گزارش میرملاس عباس گودرزی صبح دیروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بروجرد مهد چهره‌های درخشان، مفاخر، مشاهیر بوده است اظهار داشت: شهرستان بروجرد به تعبیر رهبر شهر استعدادهای درخشان است که با ضرب شدن این استعداد و ظرفیت خدادادی در یک تفکر انقلابی مسلماً پیشرفت را در پی دارد. وی با اشاره به اینکه مقام […]

به گزارش میرملاس عباس گودرزی صبح دیروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بروجرد مهد چهره‌های درخشان، مفاخر، مشاهیر بوده است اظهار داشت: شهرستان بروجرد به تعبیر رهبر شهر استعدادهای درخشان است که با ضرب شدن این استعداد و ظرفیت خدادادی در یک تفکر انقلابی مسلماً پیشرفت را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند هرکجا ما انقلابی عمل کردیم، پیشرفت کرده‌ایم، افزود: در عرصه علم نیز همین‌گونه است و می‌طلبد از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و همه دستگاه‌ها کمک کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت‌ها و تسهیلات باید به جوانان عرصه علم  نیز تعلق یابد عنوان کرد: شاهدیم وام‌های ده‌ها میلیارد تومانی درجایی هزینه می‌شود که ده‌ها شغل ایجاد نمی‌کند و معلوم نیست در چه راهی این پول‌ها صرف می‌شود و در آخر به‌جای کمک به اقتصاد کشور، گره‌ای در اقتصاد کشور به وجود می‌آورد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه مسئولان باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را عمومی کنند بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک، بنگاه‌های زودبازده، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و جوانان نخبه می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند و ما وظیفه‌داریم برای نخبگان نیز آنچه خلأ قانونی دارد در مجلس پیگیری کنیم، برای دولت ریل‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج پشتوانه و عقبه‌ای برای انقلاب در همه دوره‌ها بوده است تصریح کرد: ورود آن در مباحث علمی و حمایتی از نخبگان بسیار ارزشمند است چراکه امروزه بحث دفاع علمی و اقتصادی و جهاد علمی و اقتصادی مطرح است.

گودرزی  خاطر نشان کرد: درزمینهٔ جهاد اقتصادی نباید رفع تکلیف صورت گیرد بلکه باید احساس مسئولیت کرد و این امکان با تفکر بسیجی ممکن است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.