تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده خرم‌آباد: لرستان در صدر استان‌های بیکار کشور قرار دارد

  • کد خبر : 98733
  • 24 تیر 1396 - 9:37

به گزارش میرملاس محمد بیرانوندی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری گلخانه دیناروند که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار داشت: ما در استان دغدغه‌های ویژه داریم؛ حتی اگر نیاز باشد لباس من در راستای اشتغال جوانی مؤثر باشد دریغ نمی‌کنیم. وی با اشاره به اینکه سال‌های سال جوانانی در این گلخانه هزینه‌های فراوانی کرده […]

به گزارش میرملاس محمد بیرانوندی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری گلخانه دیناروند که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار داشت: ما در استان دغدغه‌های ویژه داریم؛ حتی اگر نیاز باشد لباس من در راستای اشتغال جوانی مؤثر باشد دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال‌های سال جوانانی در این گلخانه هزینه‌های فراوانی کرده بودند اما به دلایل خاص راه‌اندازی نشده بود، افزود: امروز به همت دولت‌مردان و مسئولان جهاد کشاورزی این مجموعه فعال‌شده و تداوم این زندگی و تکثیر آن نیاز به حمایت و هدایت مسئولان دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور بیان کرد: در سالی که بانام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده امیدوارم بتوانیم لطف‌های شما را به استان لرستان بشماریم.

وی تصریح کرد: استان لرستان شرایط خاصی دارد، مردم لرستان مردمی صاف، صادق، ایثارگر و درعین‌حال پای‌کار برای دفاع از تمایلات ارزی و درعین‌حال کم‌توقع هستند اما باید بدانیم در صدر جدول بیکارهای کشور هستیم.

بیرانوندی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال درزمینهٔ اشتغال خاطرنشان کرد: امیدوارم به این استان عنایت ویژه داشته باشید چراکه کاری فراتر از کار عادی در لرستان تقاضا داریم و کاری متناسب بانام گذاری شعار سال باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از بی کفایتی نمایندگان است شما مسئو لیت ؟شما که نمی توانید چرا پای کار می ایید شما که بارها شعار می دادید من برای اشغال جوانان طرح برنامه دارم پس چی شد با حلوا حلوا کردند که دهان شیرین نمیشه شما فقط بلدید معاون برای ارشاد بزارید اونم کسی که اصلا توانایی این کار رو نداره فردا در پشگاه خداوند معتال باید جواب پس بدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.