- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وعده‌ی نماینده کوهدشت در مرداد ۹۵: چهارخطه‌ی کوهدشت به خرم‌آباد در سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد/ جافریان در تیرماه ۹۶: پروژه چهارخطه کوهدشت – خرم‌آباد معطل اعتبارات است

پروژه چهار خطه‌ی کوهدشت به خرم‌آباد سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد؛ این وعده‌ی بود که نماینده کوهدشت، الیهار ملکشاهی،‌ درباره پروژه‌ی چهارخطه شدن کوهدشت‌ـ خرم‌آباد به مردم داده است.

از سال ۸۵ که کلید چهارخطه کردن محور جاده‌ای ۹۰ کیلومتری خرم‌آباد به کوهدشت زده شد تاکنون وعده‌های متعددی درباره زمان پایان این پروژه به مردم داده شده است:

پایان سال ۹۰

پایان دولت احمدی‌نژاد و جزء پروژه‌های مهرماندگار شدن؛

پایان سال ۹۵

و حالا سال ۹۶

این‌ها تاریخ‌های متنوعی است که برای پایان این پروژه به شهروندان اعلام شده است.

مهم‌ترین علت کندی این پروژه قطره‌چکانی اعتبارات است و در این راستا الهیار ملکشاهی به خبرگزاری ایسنای لرستان گفته است پیمانکار این پروژه مطالبات زیادی دارد که باید پرداخت شود.

جاده‌ی خرم‌آباد به کوهدشت از جاده‌هایی در لرستان است که آنرا قتلگاه نامیده‌اند و چهارخطه شدنش، آرزوی مردمان کوهدشت و خرم‌آباد است.

اما حال با گذشت زمان امیررضا جافریان، مدیرعامل شرکت مهندسی کلوپار اعلام کرده است که پروژه چهار خطه کوهدشت – خرم آباد معطل اعتبارات است!

امید می رود که الهیار ملکشاهی نماینده محترم شهرستان کوهدشت بخاطر منافع عمومی پیگیر اعتبارات این پروژه شود تا هم به وعده خود عمل کرده و هم جان شهروندان و هم استانی های لرستانی بیش از پیش در امان باشد.