- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دلها بسوزد برای این خانمها!


سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: خانمها خیلی از آن می ترسیدند .از نامش نیز خوفناک بودند ! نام بردن از او به جدی یا شوخی زیان بار و دارای عوارض شومی بود!
بدترین خواب زنها دیدن و نام نشانی از او بود و خودنمایی او در عالم خواب کابوسی وحشتناک ایجاد می کرد و آمدن راستین او سیل اشک و عزا راه می انداخت و کانون خانواده را نابود می کرد.هرچند در ظاهر او را “هوو “می گفتند ولی برای خانمها وحشتی از جنس وحشت داعشیها داشت!
زنها به همان اندازه که از آن می ترسیدند ، با هر ابزاری و به هر شیوه ای با آمدنش مبارزه می کردند و در این مبارزه نفس گیر از دادگاه و مجلس و بیگانگان نیز کمک می گرفتند و الحق و الانصاف موفق هم می شدند!
در حالی که لشکر خانمها در زمین موفق بود ، فضای مجازی از آسمان آمد ! “هوو ” از فرصت استفاده کرد و نرمانه و قهرمانانه تغییر شکل داد و در قالب گوشیی لمسی ، همراه با بسته ای اینترنتی و تلگرامی وارد بسیاری از منزلها و خانواده ها شد !
از آسمان آمدن و تغییر شکل دادن هوو همان و نیمه جان شدن خانم و موفق شدن هوو همان.از آن تاریخ به بعد نان سرد فریزی خورددن ، دیر آمدن غذا و سرد شدن چای ها برای آقایان اشکالی ندارد ! انتظار آمدن آقا برای خوردن غذا ، قانون زندگی خانمها شده است!
از آن تاریخ پارک رفتن و بازی با بچه ها کمیاب شده است! سرکشی و زیارت اقوام و دوستان به قحطی مبتلا شده است!
فرق این هوو ی جدید مجازی با آن هووی قدیمی در این است که آن هوو ترمز داشت و این هیچ ترمزی ندارد ! او فقط قسمتی از وقت مرد زندگی را می گرفت و برای خانم اولی مزاحمتی ایجاد می کرد ولی این هووی آسمانی در روز روشن تمام قد در مقابل او و همه ی امیدش می ایستد ! او در امور منزل کمکار خانم اول بود و بچه ای هم می زایید ، ولی هووی مجازی همه ساعتهای عمر جناب زوج را به خود اختصاص داده است و هیچ کمکی نمی کند بلکه خانم خانه را فقط به تماشاگری تسلیم شده تبدیل کرده است!
در مقابل او مجلس و دیگر نهادهای مربوطه می ایستادند ولی هووی جدید مجلسیان ودیگر نهادها را نیز از آن خود کرده است!
به همین دلیل مبارزه با هووی جدید از نهادی و مجلسی تنزل کرده و شخصی شده است .
الهی چه می کند این هوو ؟! خانمها از کمپ ترک اعتیاد می گویند و آقایان نا امیدانه از ” ترک العادت کالمعجز” !
واقعا ای دلها بسوزد برای این خانمها !