تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بررسی رضایت مندی مشتریان شرکت­های فعال در صنعت بیمه 

  • کد خبر : 98872
  • 22 مهر 1396 - 14:37

      وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد. یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب […]

 

 

 

وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

“من نمایندگی نزدیک محل زندگیم رو ده ساله که می­شناسم، پول رو می­دم بیمه­نامه رو تحویل می­گیرم، تا الان نه دزدی کرده و نه کلاهبرداری و از همه مهم­تر، وقتی تصادف کنم می­تونم برم و بگم خسارت من رو بده، وقتی می­تونم از اون بیمه ام رو بخرم چرا باید از یک نفر دیگر بیمه بخرم؟”

حتما شما هم با این گروه از افراد مکالمه داشته اید، یا شاید حتی خود شما تفکری مشابه این داشته باشید!

فروش بیمه در اصل فروش آرامش و اطمینان به مشتری در هنگام بروز حادثه است. افراد در ازای پرداخت هزینه و دریافت چند برگ کاغذ با عنوان بیمه­نامه، درواقع این اطمینان در برابر حوادث آینده را خریداری می­کنند؛ که بتواند در هنگام بروز حوادث بر اساس آن خسارت خود را دریافت کنند. پس بهتر است از کسی بیمه­نامه خود را خریداری نمایند که در صورت بروز حادثه بتواند بگویند: ” حالا خسارت مرا پرداخت کن ”

اکثر افراد با اینکه از یک آشنا یا یک دوست بیمه­نامه میخرند نسبت به بیمه دید خوبی ندارند؛ چون در موارد بسیار زیادی پیش آمده که در زمان بروز حادثه خبری از پرداخت خسارت نبوده و یا اگر مبلغی به عنوان خسارت پرداخت شده، آن مقدار که باید نبوده است!

بر اساس بررسی و سنجش رضایت مندی مشتریان شرکت های فعال در صنعت بیمه کشور  کمترین میزان سطح رضایت مشتریان، ناشی از عامل «رضایت مالی در مبلغ خسارت دریافتی» است. بنابراین توجه به این عامل در افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان بسیار موثر خواهد بود. پس از از عامل «رضایت مالی در مبلغ خسارت دریافتی»، عواملی مانند رسیدگی به شکایات، ارائه اطلاعات مناسب به مشتری در خسارت و تبلیغات صحیح کمترین میزان سطح رضایت را نشان می دهند.

جالب است بدانید، بیشتر نارضایتی مردم از پرداخت خسارت به دلیل نداشتن آگاهی کافی و عدم امکان مقایسه شرکت­های بیمه­گر در هنگام خرید بیمه­نامه است؛ وقتی خرید بدون آگاهی کامل و صرفا با استناد به صحبت­های یک نمایندگی خاص از یک شرکت بیمه­گر خاص باشد امکان نارضایتی در موقع پرداخت خسارت بسیار زیاد خواهد بود.

 

ازکیـ سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه

ازکیـ چیست؟

ازکیـ وب­سایت مقایسه و خرید اینترنتی بیمه، استعلام بیمه خودرو، بیمه ثالث و بیمه بدنه است؛ و با ایجاد تغییر در الگوهای نا‏کارآمد و قدیمی خرید بیمه، و برای جلوگیری از سفرهای طولانی درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک می­کند تا با آگاهی و دیدی باز، و همچنین از طریق مقایسه بیطرفانه و دقیق شرکت های مختلف، بهترین، ارزانترین و مناسب ترین بیمه­نامه را برای خود به صورت آنلاین خریداری کنید. ازکیـ قصد دارد از طریق ارائه بهترین خدمات احساس خوبی در مورد صرفه جویی و مدیریت پول و زمان در شما ایجاد کند.

در وب­سایت ازکیـ شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و همچنین سرعت عمل شرکت های مختلف بیمه در ارائه خدمات به مشتریان خود را به دست آورید.

کاربران سایت ازکی می­توانند از اطلاعات دقیق و کامل و بیطرفانه از بیمه های ارائه شده و طرح­های بیمه­ای شرکت­های مختلف بیمه­گر استفاده کنند و با دید باز، دقیق و هوشمندانه به انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه­نامه بپردازند.

با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در وب­سایت ازکی برآورد دقیقی از نرخ حق بیمه شرکت های مختلف بیمه در جدولی به شما ارائه می­شود که امکان مقایسه آنلاین و یکجای چندین شرکت معتبر بیمه را به دور از هر گونه غرض­ورزی فراهم می­آورد و امکان انتخاب آگاهانه را برای کاربران خود به وجود می­آورد.

منبع: سایت ازکیـ azki.com  

*منبع: سایت پژوهشکده بیمه http://www.irc.ac.ir/gozareshtarh/index.php?id=59

 

.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.