تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

اتصال سیم های برق، علت آتش‌سوزی واحد لبنیات سلسله

  • کد خبر : 9889
  • 09 مهر 1391 - 0:50

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: علت آتش‎سوزی بزرگترین واحد تولیدی لبنیات، اتصال سیم‏های برق بوده است. “مهندس بیرانوند” افزود: واحد تولیدی لبنیات با عنوان “کیمیا توفیق” یکی از واحدهای فعال و نمونه شهرستان سلسله بوده که روزانه بین ۱۸ تا ۳۰ تن تولید داشته است. وی […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: علت آتش‎سوزی بزرگترین واحد تولیدی لبنیات، اتصال سیم‏های برق بوده است. “مهندس بیرانوند” افزود: واحد تولیدی لبنیات با عنوان “کیمیا توفیق” یکی از واحدهای فعال و نمونه شهرستان سلسله بوده که روزانه بین ۱۸ تا ۳۰ تن تولید داشته است. وی اضافه کرد: به دلیل حریق در این واحد که علت آن اتصال سیم‏های برق بوده است، عملاً این واحد تولیدی از سیستم خارج شده و میزان خسارت آن در دست بررسی است. 
این مقام مسوول اضافه کرد: ستاد حوادث و فرماندار شهرستان در حال بررسی و کارشناسی موضوع و میزان خسارت آن هستند که به محض کارشناسی میزان خسارت، این مهم در ستاد صیانت از تولید و بحران موضوع کارخانه مطرح و به راه‏‌اندازی این واحد تولیدی کمک خواهد شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در این حادثه قسمت انبار مواد اولیه و جانبی ۱۰۰ درصد و خط تولید نیز ۸۵ درصد دچار خسارت شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قوز بالا قوز.همیشه این مشکلات برای ماها پیش می آید!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.