تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

حجت اله سوری : توهمات نتانیاهو تمسخر جهانیان را برانگیخت

  • کد خبر : 9894
  • 09 مهر 1391 - 0:54

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی درباره ایران، تصریح کرد: نتانیاهو در تلاش بود تا با انجام مانور‌ سیاسی در مجمع عمومی این سازمان توجهات کشورهای جهان را از خطر سلاح‌های رژیم صهیونیستی منحرف کند. نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی درباره ایران، تصریح کرد: نتانیاهو در تلاش بود تا با انجام مانور‌ سیاسی در مجمع عمومی این سازمان توجهات کشورهای جهان را از خطر سلاح‌های رژیم صهیونیستی منحرف کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در درون بحران و آشوب شکل گرفته است، یادآور شد: این رژیم اشغالگر در تلاش است تا کانون بحران درونی خود را به نقطه‌ای دیگر منتقل کند تا افکار عمومی جهان را از ماهیت تجاوز‌گرانه و اشغالگر خود منحرف سازد.

سوری، پیروزی دیپلماتیک ایران در اجلاس غیر‌متعهد‌ها در تهران و نمایش اقتدار نظامی و لجستیکی جمهوری اسلامی در برگزاری رزمایش‌های نیرو‌های مسلح و تولید صنایع دفاعی پیشرفته، مقامات رژیم صهیونیستی را بیش از پیش به انزوا کشانده است به گونه‌ای که تقلا برای کسب بقا و مشروعیت، آنان را وا‌می‌دارد، دست به هر نوع اقدام تمسخرآمیزی بزنند.

وی افزود: عقب‌نشینی نتانیاهو از حد‌ غنی سازی ۲۰ درصد و اعلام اینکه خط قرمز رژیم‌صهیونیستی غنی‌سازی ۹۰ در‌صدی در ایران است، از عجز و ناتوانی مقامات رژیم اشغالگر قدس مقابل فعالیت‌های شفاف هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نشأت می‌گیرد.

نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: نتانیاهو قصد داشت از بلند‌گوی سازمان ملل، اهداف و خواست‌‌های خود را اعلام کند که با ترسیم نقاشی کودکانه تعیین خط قرمز برای بمب اتمی، تمسخر و خنده حاضران در اجلاس، رسانه‌های بین‌المللی و افکار عمومی جهان را برانگیخت و جهانیان را متوجه تناقض‌گویی‌ها و دستپاچگی رژیم‌صهیونیستی در مقابل ایران کرد و ضربه‌ای مهلک به مقامات این رژیم وارد ساخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهان در حال گذار از یک پیچ تاریخی بسیار مهم است، گفت: ایران از این پیچ تاریخی به سلامت عبور خواهد کرد و جهانیان واقعیت‌ها و ماهیت رژیم اشغالگر قدس را لمس خواهند کرد.

سخنرانی بنیامین‌نتانیاهو، نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی، در مجمع عمومی سازمان ملل با وجود اظهارات کلیشه ای ضد ایرانی، نوعی عقب‌نشینی همه‌جانبه‌ای در برابر اقتدار و توانایی نظامی و دیپلماتیک ایران بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. در حالی که مردم محروم تعداد بیش از ۱۷۰ روستای شهرستان دلفان از نعمت ابتدایی ترین انعام خداوند مثل اب اشامیدنی محروم میباشند اقای سوری از ان ور دنیا صحبت میکنند .شما که در خط و مشی درون سازمانی خودتان هنوز در تردید و اشتباه هستید و نمیتوانید سیاست داخلی یک شهرستان را ترسیم نمایید چکونه بخودتان اجازه میدهید در ارتباط با سیاست کلی نظام صحبت نمایید. با انتخاب بخشدار یک روزه واقعا شهرستان نوراباد را به مسخره گرفتی .
    شما در قول های انتخاباتی فرمودید از بومیان درد اشنای شهرستان در پست های مدیریتی استفاده میکنید چرا در قدم اول یک غیر بومی را متولی دروازه سیاسی شهرستان کردی. تا بعد …

  2. بیچاره نتانیاهو کی شمارو …..

  3. dostaye azizam/man az bastegane kheyli nazdike ishoon hastam va talashe bi hade ishoono mibinam kami ensaf khoobe ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.