تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: مدیرانی که در تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیلگر نباشد، عزل می‌شوند

  • کد خبر : 99069
  • 10 مرداد 1396 - 8:10

به گزارش میرملاس مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که عصر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در برخی تریبون‌ها همچنان راجع به تحقق اقتصاد مقاومتی؛ مقاومت شده و حتی با سیاه نمایی و تنگ‌نظری نه‌تنها از مسئولیت خود فرار می‌کنند بلکه با تزریق یاس و ناامیدی مانع از حضور سرمایه‌گذاران […]

به گزارش میرملاس مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که عصر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در برخی تریبون‌ها همچنان راجع به تحقق اقتصاد مقاومتی؛ مقاومت شده و حتی با سیاه نمایی و تنگ‌نظری نه‌تنها از مسئولیت خود فرار می‌کنند بلکه با تزریق یاس و ناامیدی مانع از حضور سرمایه‌گذاران می‌شوند..
وی با اعلام این که از عملکرد نظام مدیریتی مدیران استان آگاه هستیم، افزود: برای سرمایه‌گذاری در لرستان به مدیر ریسک‌پذیر نیاز داریم.
بازوند ادامه داد: برخی مدیران نه‌تنها ریسک نمی‌پذیرند بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند.
وی با طرح این سوال که چرا برخی نمی‌خواهند باور کنند توسعه با سیاه نمایی حاصل نمی‌شود؟ ادامه داد: برخی کارشان فقط سخنرانی و مصاحبه با موضوع بدبخت نشان دادن لرستان است. آیا این در شان مردم و ظرفیت‌های لرستان است؟
استاندار لرستان افزود: بدون تعارف هر مدیری که در مسیر تولید، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیل گر نباشد در مسند مدیریتی نخواهد ماند.
وی با تأکید بر این که مدیران طرف ظرفیت‌ها و توسعه و مردم استان را به هیچ جای دیگری ندهند، افزود: اولویت ما معیشت و اقتصاد لرستان با حضور سرمایه‌گذاران دارای اهلیت است.
بازوندبا اعلام این که تاریخ در خصوص نوع عملکرد و گفته‌ها و سخنرانی‌های امروز ما قضاوت خواهد کرد. افزود: چگونه در مورد داشته‌ها و ظرفیت‌های لرستان سخن می‌رانیم و اثر حرف‌های ما چیست و تا کجاست؟
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.