- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: مدیرانی که در تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیلگر نباشد، عزل می‌شوند

به گزارش میرملاس مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که عصر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در برخی تریبون‌ها همچنان راجع به تحقق اقتصاد مقاومتی؛ مقاومت شده و حتی با سیاه نمایی و تنگ‌نظری نه‌تنها از مسئولیت خود فرار می‌کنند بلکه با تزریق یاس و ناامیدی مانع از حضور سرمایه‌گذاران می‌شوند..
وی با اعلام این که از عملکرد نظام مدیریتی مدیران استان آگاه هستیم، افزود: برای سرمایه‌گذاری در لرستان به مدیر ریسک‌پذیر نیاز داریم.
بازوند ادامه داد: برخی مدیران نه‌تنها ریسک نمی‌پذیرند بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند.
وی با طرح این سوال که چرا برخی نمی‌خواهند باور کنند توسعه با سیاه نمایی حاصل نمی‌شود؟ ادامه داد: برخی کارشان فقط سخنرانی و مصاحبه با موضوع بدبخت نشان دادن لرستان است. آیا این در شان مردم و ظرفیت‌های لرستان است؟
استاندار لرستان افزود: بدون تعارف هر مدیری که در مسیر تولید، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیل گر نباشد در مسند مدیریتی نخواهد ماند.
وی با تأکید بر این که مدیران طرف ظرفیت‌ها و توسعه و مردم استان را به هیچ جای دیگری ندهند، افزود: اولویت ما معیشت و اقتصاد لرستان با حضور سرمایه‌گذاران دارای اهلیت است.
بازوندبا اعلام این که تاریخ در خصوص نوع عملکرد و گفته‌ها و سخنرانی‌های امروز ما قضاوت خواهد کرد. افزود: چگونه در مورد داشته‌ها و ظرفیت‌های لرستان سخن می‌رانیم و اثر حرف‌های ما چیست و تا کجاست؟