تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شکل گیری کمپین های حمایتی از «مومنی و حسنی تبار» در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام

  • کد خبر : 99108
  • 11 مرداد 1396 - 9:56

  در پی صدور حکم محکومیت ۶ ماه حبس برای فرج مومنی و ۴ ماه حبس برای عباس حسنی تبار مدیر سایت سیفاروژ به دنبال شکایت کرم محمدی فرماندار سابق کوهدشت و فرماندار کنونی پیشوا کمپین های حمایتی متعددی در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام برای دفاع از این دو اصلاح طلب شناسنامه دار استان […]

 

در پی صدور حکم محکومیت ۶ ماه حبس برای فرج مومنی و ۴ ماه حبس برای عباس حسنی تبار مدیر سایت سیفاروژ به دنبال شکایت کرم محمدی فرماندار سابق کوهدشت و فرماندار کنونی پیشوا کمپین های حمایتی متعددی در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام برای دفاع از این دو اصلاح طلب شناسنامه دار استان لرستان تشکیل شده است که تاکنون صرفاً در چند گروه تلگرامی از مرز ۱۰ هزار نفر مخاطب گذشته است و لحظه به لحظه بر تعداد اعضای آنها نیز افزوده می شود.

حکم صادره به خاطر مصاحبه آقای مومنی پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کوهدشت و رومشکان در ٧ اسفند ٩۴ و انتشار آن در سایت سیفاروژ به مدیر مسئولی عباس حسنی تبار صادر شده است. در آن مصاحبه اجرای انتخابات ذکر شده توسط فرماندار وقت کوهدشت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. …………………………باید از کار خودد توبه کنند و از مردم عذر خواهی نمایند،میخواهند غارت را اینگونه ماستمالی کنند

  2. جالبه ……………………..این همه مومنی با بالا دست ها جوره نتونست واسه خودش دفاع کنه

    • سلام میرملاس!
      من کامنتی گذاشتم که نمیدانم توی راه زدنش یا شما ردش کردید. مجدد می فرستمش.
      دو تعبیر از یک روی سکه
      تعبیر اول:
      بنازم به این عدالت.
      عدالت باید اجراء شود و دگیر هیچ، بیچ بیچ بیچ.
      این آقایان به چه حقی نسبت به سالم ترین انتخابات تاریخ جهان اعتراض کرده اند؟
      هر کسی به هر دلیل هر موقع در هرکجا اعتراض کند، باید برود زندان تا شود عبرت برای دیگران آن هم نه به مقدار کم بلکه بیکران، آن در این و این در آن. بزران بزران.
      تعبیر دوم:
      انسان ها و جوامع با تجربه ها به تکامل می رسند نه با حادثه ها. تجربه ها نحوه ی برخورد ما با حادثه هاست. اگر صد بار یک حادثه پیش آید و ما در مقابلش سکوت کنیم یا تسلیم شویم، انگار یک حادثه بوده و انگار اصلا به وقوع نپیوسته و تاثیری بر تجربه ی تاریخی، پختگی و تکامل ما و جامعه ی ما نداشته است. اما اگر برخورد فعال و هوشمندانه بکنیم، حتی اگر هزینه ها بپردازیم آن حادثه تبدیل به یک تجربه ی تاریخی و زمینه ای برای تکامل اجتماعی و معرفتیِ جامعه می شود که مانع از بازتکرار آن حادثه است.
      اگر در مقابل انتخابات کوهدشت سکوت می شد، وضعیت مورد نظر برای آینده تکرار می شد. اما حالا که با تقبل هزینه ها، فعالین اصلاح طلب کوهدشت با این حادثه برخورد فعال کرده اند، دیگر این حادثه تکرار نخواهد شد. فعالین اصلاح طلب کوهدشت در این برهه نقش خود بر لوح تاریخ زدند چه به زندان بروند چه نروند.

  3. بازی دو سر باخت اصلاح طلبان!!!!

  4. تاریخ اثبات کرده که در مقابل زور وتذویر باید ایستاد و این بدون هزینه نخواهد بود.به قول مرحوم آیت اله بهجت ما به دنیا آمده ام تا قیمتی بدست آوریم نه به هر قیمتی زندگی کنیم.حق الناس دهها هزار نفر و سلب اعتماد این افراد چیز کمی نیست که قابل گذشت باشد.

  5. امام (ره) فرمودند :نگذارید کشور بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد ،وقتیکه اموال مردم را غارت می کنند ودر خارج با آن قمار بازی می کنند و…اگر عدالت بود ،اکنون این همه فساد اداری در کشور نبود ،اگر عدالت بود از لحاظ فساد اداری ۱۳۶ کشور فساد دنیا نبودیم،برای حراست از انقلاب شهدا،بدور از جناح بازی وقبیله گری ،بر علیه مفسدین به پا خیزید،دولت ما از خود هیچ اختیاری ندارد(وقتیکه چند سال قبل،آقای جهانگیری برای مبارزه با مفاسد اداری،عزم ملی را می طلبد و مردم می بینند که فساد روز بروز بیشتر می شود)،وقتیکه در روز قدس،روز همبستگی بر علیه رئیس دولت ،شعار تفرقه افکنانه می زنند، پس عدالت به کما رفته،ومفسدین براحتی جولان می دهند،مردم خوب می دانند که مفسدین فتنه گر در هر دو جناح وجود دارند و با به جان هم انداختن آنها،به مفسدی خود ادامه می دهند وتنها مردم هستند که در این میان ضرر می کنند،مردم خوب می دانند که انتخابات چگونه بود واحتیاجی به شکست قلم ها وبستن زبان ها نیست،باید کشته داد که عدالت از کما خارج شود ومحقق نخواهد این ،مگر انسانهای باشرفی،املاکی وار،باکری وار و… وارد عرصه جنگ با زالو صفتان مفسد شوند.

  6. با سلام خدمت مدیر محترم سایت میر ملاس
    بهتر بود یک ویژه نامه در مورد صدور حکم برای آقایان حسنی تبار و مومنی منتشر می شد تا در این شماره مجبور نمیشدیم بیشتر مطالب به این خبر را نگاه کنیم .چون حکم داده شده توسط قوی قضاییه صادر گردیده و راههای اعتراض به آن در قانون دیده شده است و گمان نمی کنم با نوشتن کامنت در فضای مجازی اثری در تصمیم قاضی داشته باشد .
    با تشکر فراوان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.