تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

جناب ملکشاهی؛ درد شما نه ضعف «مدیریت» بلکه انتصاب مدیری از «حلقه و گرایش فکری» خودتان است!/ با مردم صادق باشید/ به قلم تیمور هاشمی

  • کد خبر : 99146
  • 13 مرداد 1396 - 11:54

تیمور هاشمی/ میرملاس: جناب ملکشاهی فوبیای مردم از شما درمان شده و اینک باید خود در پی درمان باشید؛ هر از گاهی بعلت مراجعات مکرر یاران و انصار و دوستان خویش تحت فشار قرار می گیرید و پرخاشگری علیه دولت را مسکن الام دردهای خود و نوعی امید واهی دادن به آنان چاره کا ر […]

تیمور هاشمی/ میرملاس: جناب ملکشاهی فوبیای مردم از شما درمان شده و اینک باید خود در پی درمان باشید؛ هر از گاهی بعلت مراجعات مکرر یاران و انصار و دوستان خویش تحت فشار قرار می گیرید و پرخاشگری علیه دولت را مسکن الام دردهای خود و نوعی امید واهی دادن به آنان چاره کا ر تلقی می کنید.
جناب ملکشاهی راد!
درد شما درد مردم و معیشت آنان نیست، درد بیکاری جوانان و تحصیلکردگان نیست؛ درد محرومیت لرستان و رکود صنعت و اقتصاد آن نیست؛ درد شما نمایندگان مردم لرستان سهم و مطالبه مردم از دولت نیست، درد شما ضعف مدیریت بومی و غیر بومی نیست، درد شما عزل بخشدار جاپلق، سپید دشت و چغلوندی و ززماهرو و بخشدار کوهدشت و یا انتصاب رئیس اداره ارشاد پلدختر است، درد شما نه ضعف مدیریت بلکه انتصاب مدیری از حلقه و گرایش فکری تان در آموزش و پرورش و به اغتشاش کشیدن نظم الفبای تعلیم و تربیت است، درد شما پاسخ دادن و واگذارکردن مدیریت ادارات و نهادها به کارگران فعالیت های دوران انتخابات است، کاش شهامت و توان آن را می داشتیم صادقانه سخن بگوییم که مطالبه ما نمایندگان لرستان یک امر است و ان هم عزل ونصب مدیران می باشد ولاغیر !
جناب راد نماینده مدعی دغدغه مداری!
سوال اساسی این است که چرا از نقد و انتقاد شهروندان هراسان شده اید و تحمل ارائه دیدگاههای مردم را ندارید؟
بنظرم هر کسی معترض باشد شما باید سکوت پیشه کنید و دم فرو بندید؛ چرا که شما سهیم در مرگ صنعت و رکود فعالیت های کارگاههای این دیار و تبدیل کردنش به آرامستان بودید، شما مطلع از واگذاری های بی حد و حصردر آن دوران بودید و دم فرو بستید، کاش همانگونه که در محفلی خصوصی در پاسخ سوال یک شهروند که [ از درامد ۸۰۰ میلیارد دلاری، چه میزان اعتبار جذب لرستان کردید؟ ] فرمودید: هیچ جوابی بجز سکوت ندارم، امروز شجاعانه و صادقانه به عدم توانایی و نیز قصورو کوتاهی خود اعتراف کنید تا مردم لرستان شما را سخاوتمندانه مورد عفو قرار دهند.
جناب ملکشاهی راد!
ضعف مدیریت و افول آن زمانی مسجل شده که جنابعالی با مدرک لیسانس پرورشی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دوره قبل و نایب رئیس کنونی این کمیسیون هستید و اتفاقا عدم توانایی شما در این دو دوره تصدی، نه تنها دستاوردی را بهمراه نداشته است بلکه مسبب پسرفت نیز شده، جناب راد ضعف مدیریت شما و دولت پایداری منتسب به جنابعالی نه تنها لرستان بلکه کشور را تا لبه پرتگاه سوق داد و ملتی را در انزوا وبه فقر و فلاکت دچار نمود، تمامی مواردی که ذکر فرمودید اعم از تعطیلی و رکود صنایع و کار گاهها و بیکاری و انفعال همه میراث ماندگار دوران جنابعالی و دولت مراد شما بود.
جناب حاج ملکشاهی راد!
اگر پارسیلون، فولاد ازنا، صنایع غذایی گهر، مجتمع کشت و صنعت و یا سد های ایوشان ، مروک و حوضیان کارشما در آن دولت مردود بود چرا برای اثبات آن دعوت به مناظره با مدیریت استان از جانب احزاب را نمی پذیرید تا حقانیت و صداقت شما ویا مدیران اثبات شود و دگر شاهد این لفاظی های نمایشی یا بازیهای عوام فریبانه نباشیم؟

آیا هنوز باور دارید که مردم قوه تشخیص سره از ناسره را ندارند؟ چگونه به خود اجازه توهین به دیگران را می دهید و اخلاق و انسانیت را قربانی هواو هوس قدرت طلبی می کنید و به شهروندان و رجال سیاسی استان می تازید و مدیریت استان را با حقد و کینه مورد خطاب قرار می دهید؟
جناب ملکشاهی راد!
مردم لرستان ، فعالان سیاسی ، فرهنگی ، متخصصان و کارشناسان همواره منتظر پاسخ مثبت شما و حضورتان در مناظره پیشنهادی مطرح شده از جانب احزاب هستند، ما نیز بی صبرانه منتظر قدوم مبارک نمایندگان محترم هستیم.
*فعال و کنشگر فرهنگی و سیاسی 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۲۰
  1. اگه سیاسیون کوهدشت به فکر مردم بودن که الان عقب مانده ترین شهر ایران نبود.هرکسی برای منافع شخصی حرف میزند و بس

  2. آفای هاشمی عزیز درست میفرمایید درد همه ما این اقشار کوته بین هستند نمایندگانی که نماینده نیستند دغدغه انها اینست در بین صدا ها صدای داشته باشند صدای بلند اما تهی و تهی وتهی……… پس تنها راه اینست که تکرار نشوند گویندگان این تهی ها

  3. چرا ایشان یادی از عملکرد گذشته خود نمی کند ?اقای راد بیاد بیار که چه بر سر اموزش و پرورش استان آوردی ?خداوکیلی بین عمران و پرورشی چه ارتباطی هست ?

  4. ممنون از آقای هاشمی عزیز که مثل همیشه با متانت و رک گویی حرف دل مردم را بیان نمودند،چه خوب که آقای ملکشاهی راد هم جوابگوی سوالات مطرح شده باشند

  5. با سلام مجدد خدمت حاج تیمورهاشمی عزیزجناب آقای ملکشاهی راد ضمن احترام به تمامی معلمین پرورشی نه معلم پرورشی بوده و نه مدرک پرورشی گرفته است در ضمن گیریم که اینگونه باشد مگر ریاست محترم جمهور مدرک علوم سیاسی و کشور داری گرفته که به اداره مملکت میپردازد؟در ثانی حاج تیمور عزیز همانگونه که جنابعالی با کسوت دیرین سیاسی مستحضرید مردم خرم آباد یک فرد ضعیف را دو بار بعنوان نماینده انتخاب نمیکنند در حالیکه این معلم پرورشی البته بقول شما رو دوباربعنوان نماینده انتخاب نموده اند.از دیگرویژگی های بارز آقای ملکشاهی راد قدرت سخنوری ایشان است که هر نماینده ی مجلسی از آن بهره مند نیست.در ضمن ارتقای آقای ملکشاهی با مدرک پرورشی البته بقول شما تا این حد بیانگر لیاقت و شایستگی ایشان نیست؟

  6. آقای درویشی عزیز، گل گفتی . الحق و الانصاف که حرف دل ما را زدی.ممنون و سپاسگزاریم.

  7. اقای هاشمی
    یزد دور است گز نزدیک
    چرا از قل دوم ملکشاهی راد، همنام وی، وکیل حضرتعالی در مجلس سخن بمیان نمی آوری
    چرا دور می روی؟؟چه شده ؟
    جنابعالی از نماینده مستقیم شهر خودت انتقاد کن
    اگر سخن شما از روی صداقت است و عبایی نداری ،سخنت را به کاستی های شهرت ببر ،نه همسایه…

  8. بابا رفتی به …… عکس گرفتی احاساس میکنی خیییلی بلدی
    جمع کن…

  9. ببخشید اقای هاشمی شما در حد واندازه ی نیستی که بخوای درباره اقای ملکشاهی راد حرف بزنید……

  10. فرد را موجودی اجتماعی می دانند که در زندگی اجتماعی هم بر دیگران و اجتماع تأثیر می گذارد و هم تأثیر می پذیرد و این تأثیر و تأثر به معنی بی اختیار و بی اراده بودن انسان نیست بلکه انسان رفتارهای اجتماعی را با اراده خود انتخاب می کند و به عبارتی اصول هنجاری خاص بر زندگی انسان حاکم است ، هر چند این اصول و هنجارها برای تمام مدت عمر یکسان نیستند و تغییراتی در این شیوه ها رخ می دهد که تا حد و میزان مشخص پذیرفتنی می باشند ولی در زندگی اجتماعی انسانهایی یافت می شوند که در پایبندی در این اصول آنقدر سست و بی اراده می باشند که هر زمان تغییر می کنند و در این تغییر کردن به دنبال نفع خود هستند و به عبارتی » نان را به نرخ روز می خورند.

    « این افراد بوقلمون صفت هر روز به رنگی تغییر می کنند و سریع خود را به رنگ جماعتی دیگر تغییر می دهند این اعضای » حزب باد « فقط و فقط منافع شخصی خود را می بینند و اراده سست را در خود تقویت می کنند !! تعداد آنها در جامعه کم نمی باشند با نسیمی با این سو می غلتند و با نسیمی دیگر به آن سو تغییر مکان می دهند حرف دیگران را چنانچه موجب رضایت طرف مقابل باشد تأیید می کنند و چنانچه نیاز باشد تکذیب می کنند چیزی می گویند و حرکتی انجام می دهند که طرف مقابل را خوش آید و روز خود را چنان شروع می کنند که در معرض موافق باد باشد .

    هر چند داشتن این ویژگی از بدترین صفات یک انسان اجتماعی است ولی واقعیتی است که امروزه قابل انکار نیست و نمونه های متعدد آن مشهود است ، هر چند نمونه های آن همیشه وجود داشته است ولی امروزه این میزان افزایش پیدا کرده است این وضعیت در خانه ، بین دوستان ، محل کار و … وجود دارد اما متاسفانه در بعضی جلسات مختلف نمود بیشتری دارد جایی که مسئول جلسه به راحتی حرف خود را به کرسی می نشاند و دیگران هیچ ابراز وجودی نمی کنند و کاملاً تأیید می نمایند در این چنین سیستمی انتقاد جایگاهی ندارد چون منتقد منزوی می شود پس ترجیح می دهد نان را به نرخ روز بخورد و تأئید کند و تصمیمات چنین جلسه ای نه دموکراتی بلکه دیکتاتوری گرفته می شود که فاقد کار کارشناسی و آنالیز نظرات مختلف می باشد در چنین جامعه ای این ویژگی فردی به امری جمعی تبدیل می شود ، نه خودِ فرد و نه جامعه مجالی برای ترقی پیدا نمی کنند ، در حالیکه افراد باید بر ایده و نظر خود پایبند باشند و فقط در مقابل حرف منطقی و علمی از ایده خود عبور کنند. امید است این ویژگی منفی چه در سطح فرد و چه جمع کمرنگ شود .

    دلم از صحبت این چرب زبانان بگرفت

    بعد ازین ، دستِ من و دامنِ لب دوختگان

  11. مدیر محترم سایت میرملاس از شما خواهش می کنم کامنتی که بنده گذاشتم رو درج کنید

  12. آفرین بر انسانهای آزاد اندیش و آزادیخواه /درود خدا بر انسانهای که صداقت پیشه ی آنان است .از جمله جناب آقای هاشمی

  13. فکر می کنم بعضی اشتباه می کنند واز هویدا شدن چک دزدی شان در بانک عصابانی هستند.بعضی از مطالب غرض ورزی است.

  14. از چوپانی تا تحلیل گر سیاسی شدن از اعجاز رسانه و تلگرام است
    این تیمور هاشمی می خواهد خود را مطرح کند

  15. مطلب را بزار سایت میرملاس

  16. جناب هاشمی خود شما بخاطر دو روز پست و مقام گذرای دنیا، یه روز با ملکشاهی هستی و روز دیگر با فرج واسفندیاری!! علی الظاهر با همه دوستی اما پشت سر چیزی دیگر! شما خود سراسر ضعف و جای نقد و انتقادی

  17. خیلی خیلی خندیدم، عجب روزگاری، تیمور داره از ملکشاهی راد انتقاد میکنه، احتمالا قول مساعد چیز مهمی گرفته

  18. متاسفانه بعضی از ما تا سواد نوشتن وخواندن کسب میکنیم بی محابا از آن بهره می گیریم و علیه زمین وزمان می تازیم جناب هاشمی مگر دولت یازدهم چه کار مثبت یا حتی نزدیک به خوبی را در طول ۴سال در لرستان انجام داده است که جناب عالی علیه یک شخص نقاد بدون در نظر گرفتن وظیفه نمایندگی اش تاخته ای .باید نمایندگان واقشار فهیم لرستان از بی توجهی دولت به لرستان انتقاد کنیم شاید تلنگری بخورد.
    همین آقای ریس جمهور چرا ۴سال سد معشوره را احداث نکرد چرا پتروشیمی و ذوب آهن وراه آهن وراه خرم آباد کوهدشت یا کوهدشت به کرمانشاه را رها کرد .
    فقط یک اقدام دولت برای لرستان وبویژه کوهدشت را بفرمایید تا دولت را بر سر دست گرفته حلوا حلوا کنیم .
    پس اول منصفانه قضاوت کن بعد بنویس .
    من به عملکرد نمایندگان کار ندارم به عملکرد دولت انتقاد دارم که کوهدشت وکلا لرستان را رها کرده است.

  19. نگارش مطلب فوق خطاب به نماینده مجلس ،آنهم نماینده ای که در سه دوره انتخابات جزء گزینه های اصلی مرکز استان بوده است بیشتر ناشی از عصبانیت ،دید بسته جناحی وعاری از هرگونه روشنگری است وخود گویای عدم شناخت حداقلی نامبرده از ویژگیهای نماینده مربوطه است.
    این آقای درد شناس را نمی دانم در چه کسوتی است وچه جایگاهی نزد مردم دارد ولی اینگونه تاختن به نماینده مجلس که از طرف مردم مجاز به پیگیر مطالبات است نشانه……
    آقای کنشگر با این منطق واستدلال لطفا فرهنگ مردم فهیم وفرهیخته استان ومخصوصا مرکز استان را در پای منافع باندی وسیاسی قربانی نکنید!!!!

  20. جناب آقای آزادبخت عزیز لطفا با این آقای تحلیل پرداز و کنشگر آقای هاشمی تماس بگیرید به سوالات خوانندگان عزیز جواب بده .دولت جناب آقای روحانی چه طرح وکارخانه ای یا پروژه ای در کوهدشت در طول این چندسال احداث نمودند دوستان جنابعالی با تمام وزرا و معاون رییس جمهور دوست صمیمی هستند برا کوهدشت چه قدمی برداشتن .ما در منطقه کوهنانی دونفر بنام آقای آرمان منصوری بخشدار مرکزی و علی اسماعیلی رییس جهاد کشاورزی کوهنانی بعد ار اینکه این آقایان معارفه شدند شما و دوستان جنابعالی تا وزارت و معاون رییس جمهور سنگ انداری نمودید اگر دلسوز شهرتون هستید نسبت به منطقه خودتان تعصب دارید از این نفوذی که به وزرا و معاون رییس جمهور دارید برای آبادانی منطقه خودتان استفاده کنید واقعا من متاسفم و شرمتان باد فقط یکم تعصب داشته باشید ولاغیر.باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.