- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جناب ملکشاهی؛ درد شما نه ضعف «مدیریت» بلکه انتصاب مدیری از «حلقه و گرایش فکری» خودتان است!/ با مردم صادق باشید/ به قلم تیمور هاشمی

تیمور هاشمی/ میرملاس: جناب ملکشاهی فوبیای مردم از شما درمان شده و اینک باید خود در پی درمان باشید؛ هر از گاهی بعلت مراجعات مکرر یاران و انصار و دوستان خویش تحت فشار قرار می گیرید و پرخاشگری علیه دولت را مسکن الام دردهای خود و نوعی امید واهی دادن به آنان چاره کا ر تلقی می کنید.
جناب ملکشاهی راد!
درد شما درد مردم و معیشت آنان نیست، درد بیکاری جوانان و تحصیلکردگان نیست؛ درد محرومیت لرستان و رکود صنعت و اقتصاد آن نیست؛ درد شما نمایندگان مردم لرستان سهم و مطالبه مردم از دولت نیست، درد شما ضعف مدیریت بومی و غیر بومی نیست، درد شما عزل بخشدار جاپلق، سپید دشت و چغلوندی و ززماهرو و بخشدار کوهدشت و یا انتصاب رئیس اداره ارشاد پلدختر است، درد شما نه ضعف مدیریت بلکه انتصاب مدیری از حلقه و گرایش فکری تان در آموزش و پرورش و به اغتشاش کشیدن نظم الفبای تعلیم و تربیت است، درد شما پاسخ دادن و واگذارکردن مدیریت ادارات و نهادها به کارگران فعالیت های دوران انتخابات است، کاش شهامت و توان آن را می داشتیم صادقانه سخن بگوییم که مطالبه ما نمایندگان لرستان یک امر است و ان هم عزل ونصب مدیران می باشد ولاغیر !
جناب راد نماینده مدعی دغدغه مداری!
سوال اساسی این است که چرا از نقد و انتقاد شهروندان هراسان شده اید و تحمل ارائه دیدگاههای مردم را ندارید؟
بنظرم هر کسی معترض باشد شما باید سکوت پیشه کنید و دم فرو بندید؛ چرا که شما سهیم در مرگ صنعت و رکود فعالیت های کارگاههای این دیار و تبدیل کردنش به آرامستان بودید، شما مطلع از واگذاری های بی حد و حصردر آن دوران بودید و دم فرو بستید، کاش همانگونه که در محفلی خصوصی در پاسخ سوال یک شهروند که [ از درامد ۸۰۰ میلیارد دلاری، چه میزان اعتبار جذب لرستان کردید؟ ] فرمودید: هیچ جوابی بجز سکوت ندارم، امروز شجاعانه و صادقانه به عدم توانایی و نیز قصورو کوتاهی خود اعتراف کنید تا مردم لرستان شما را سخاوتمندانه مورد عفو قرار دهند.
جناب ملکشاهی راد!
ضعف مدیریت و افول آن زمانی مسجل شده که جنابعالی با مدرک لیسانس پرورشی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دوره قبل و نایب رئیس کنونی این کمیسیون هستید و اتفاقا عدم توانایی شما در این دو دوره تصدی، نه تنها دستاوردی را بهمراه نداشته است بلکه مسبب پسرفت نیز شده، جناب راد ضعف مدیریت شما و دولت پایداری منتسب به جنابعالی نه تنها لرستان بلکه کشور را تا لبه پرتگاه سوق داد و ملتی را در انزوا وبه فقر و فلاکت دچار نمود، تمامی مواردی که ذکر فرمودید اعم از تعطیلی و رکود صنایع و کار گاهها و بیکاری و انفعال همه میراث ماندگار دوران جنابعالی و دولت مراد شما بود.
جناب حاج ملکشاهی راد!
اگر پارسیلون، فولاد ازنا، صنایع غذایی گهر، مجتمع کشت و صنعت و یا سد های ایوشان ، مروک و حوضیان کارشما در آن دولت مردود بود چرا برای اثبات آن دعوت به مناظره با مدیریت استان از جانب احزاب را نمی پذیرید تا حقانیت و صداقت شما ویا مدیران اثبات شود و دگر شاهد این لفاظی های نمایشی یا بازیهای عوام فریبانه نباشیم؟

آیا هنوز باور دارید که مردم قوه تشخیص سره از ناسره را ندارند؟ چگونه به خود اجازه توهین به دیگران را می دهید و اخلاق و انسانیت را قربانی هواو هوس قدرت طلبی می کنید و به شهروندان و رجال سیاسی استان می تازید و مدیریت استان را با حقد و کینه مورد خطاب قرار می دهید؟
جناب ملکشاهی راد!
مردم لرستان ، فعالان سیاسی ، فرهنگی ، متخصصان و کارشناسان همواره منتظر پاسخ مثبت شما و حضورتان در مناظره پیشنهادی مطرح شده از جانب احزاب هستند، ما نیز بی صبرانه منتظر قدوم مبارک نمایندگان محترم هستیم.
*فعال و کنشگر فرهنگی و سیاسی