تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

پیریایی : سپاه خالق حماسه‌های ماندگار و جاوید است

  • کد خبر : 9915
  • 09 مهر 1391 - 10:02

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستانی استان قم گفت: سپاه از آغاز تأسیس تاکنون و در همه عرصه‌ها، همچون خورشیدی فروزان درخشیده و حماسه‌هایی ماندگار و جاوید آفریده است. به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جریان بازدید از سپاه علی بن ابیطالب(ع) و در جمع فرماندهان و پاسداران این […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستانی استان قم گفت: سپاه از آغاز تأسیس تاکنون و در همه عرصه‌ها، همچون خورشیدی فروزان درخشیده و حماسه‌هایی ماندگار و جاوید آفریده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جریان بازدید از سپاه علی بن ابیطالب(ع) و در جمع فرماندهان و پاسداران این یگان با تبریک مناسبت‌های ویژه این ایام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به فضل الهی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و دهه کرامت هر سال پرشورتر و اث بخش‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم به ویژه مسئولان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، استقبال چشمگیر مردم از برنامه‌های این ایام از جمله رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه را یادآور شد و افزود: این حضور و همراهی گسترده مردم در برنامه‌ها بار دیگر مردمی بودن و عشق و علاقمندی عموم به سپاه به عنوان رمز اصلی توفیقات این شجره طیبه را نشان داد.

استاندار قم با اشاره به دشواری‌ها و ویژگی‌های سخن گفتن پیرامون اهمیت دوران دفاع مقدس در چنین جمعی گفت: لحظات عمر تک تک شما پاسداران و رزمندگان، مالامال از درک مفاهیم و ارزش‌های حماسه و ایثار است.

پیریایی تشکیل سپاه پاسداران را از الطاف الهی و از برکات معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این نیروی الهی از آغاز تأسیس تاکنون و در همه عرصه‌ها، همچون خورشیدی فروزان درخشیده و حماسه‌هایی ماندگار و جاوید آفریده است.

وی با اشاره به نقش و حضور پررنگ سپاه بعد از دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پاسداران حریم ولایت پس از جنگ نیز در عرصه‌های مختلف سازندگی و فرهنگی با حضور فعال و خستگی‌ناپذیر خود، امیدهای دشمن شکست خورده را به یأس تبدیل کردند.

استاندار قم برگزاری اردوهای راهیان نور را از برنامه‌های فرهنگی موفق سپاه در سال‌های اخیر یاد کرد و افزود: این برنامه را به عنوان پیشانی برنامه‌های فرهنگی و با آثار و ثمرات فراوان قلمداد کرده و به جد از آن حمایت خواهیم کرد.

پیریایی با بیان اینکه فضای معنوی قم فضای خدمت و سازندگی است گفت: در این فضا خستگی مفهوم نداشته و معنویت و فضای قدسی ناشی از وجود مطهر بانوی کرامت انگیزه‌ها برای خدمت را مضاعف می‌کند.

در این جلسه سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در سخنانی ضمن خیرمقدم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این نیرو ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.