تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان: عملیات رفع نقطه پر تصادف سه‌راهی «پیر شمس‌الدین» در حال اجرا است

  • کد خبر : 99162
  • 15 مرداد 1396 - 11:19

به گزارش میرملاس حبیب جمشیدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۲۵ فقره واژگونی خودرو در محور سراب دوره – کوهدشت حدفاصل سه راهی پیرشمس‌الدین تا سه راهی شاهیوند به وقوع پیوسته است که به فوت ۵ نفر منجر شده است. وی افزود: این در حالی است که تعریض این محور […]

به گزارش میرملاس حبیب جمشیدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۲۵ فقره واژگونی خودرو در محور سراب دوره – کوهدشت حدفاصل سه راهی پیرشمس‌الدین تا سه راهی شاهیوند به وقوع پیوسته است که به فوت ۵ نفر منجر شده است.

وی افزود: این در حالی است که تعریض این محور در قالب پروژه چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت توسط پیمانکار راه و شهرسازی اجرایی شده است، ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات شاهد تعطیلی چند ماهه این پروژه هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حال حاضر محور یادشده دوبانده و دارای پیچ‌های خطرناک و حادثه‌ساز است، اظهار کرد: کم عرض بودن مسیر، عدم دید کافی در چند نقطه، افتادگی شانه راه و عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان از عوامل اصلی بروز تصادف در این مقطع است که سبب شده تا شاهد تصادفات رخ به رخ و واژگونی‌های متعدد در این محور باشیم، به طوری که امسال ۲۵ فقره واژگونی در این نقطه رخ داده که متاسفانه منجر به فوت پنج نفر شده است.

جمشیدی از تلاش عوامل این اداره‌کل برای اصلاح و رفع نقطه پرتصادف یادشده خبر داد و تصریح کرد: راهداران تمام تلاش خود را برای ایمن ‌سازی نقطه پرتصادف حدفاصل سه راهی پیرشمس‌الدین تا سه راهی شاهیوند به کار بسته‌اند.

وی افزود: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی برای اصلاح این نقطه در اولین مرحله اقدام به نصب تابلو، خط‌کشی، نصب چشم گربه‌ای، ترانشه‌برداری پیچ‌های پی‌درپی، احداث خاکریز در پرتگاه ‌ها، نصب علائم هشداردهنده و ۲۰۰عدد بازتاب رفلکتور درپنج ردیف، ایجاد پنج سرعت‌کاه و نصب استوانه ایمنی برای کنترل سرعت در این مقطع کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: اکنون با در اختیار داشتن شش دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و آماده باش هشت نفر از راهداران، ترانشه‌برداری از نقاط کور، رفع افتادگی شانه راه، ایجاد تپه‌های خاکی در نقاط پرخطر و نصب نیوجرسی در دهانه پل‌ها در حال اجراست و در کمتر از سه هفته به انجام می‌رسد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.