تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

معاون سیاسی استاندار لرستان: گیوه برنکشیده ها نباید جایی در سطوح مدیریتی دولت دوم دکتر روحانی داشته باشد

  • کد خبر : 99189
  • 15 مرداد 1396 - 13:41

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور به خبرنگار ما گفت:«استاندار لرستان هشدار کافی به برخی از مدیران ناکارآمد داده است و در این راستا، گزارش عملکرد ضعیف این‌گونه مدیرانی که همراهی کافی با برنامه‌های دولت را نداشته‌اند به وزارتخانه‌ها ارسال می‌شود». خجسته‌پور تشریح کرد:«بی‌تردید در دولت دوم دکتر روحانی، شاهد تغییراتی خواهیم […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور به خبرنگار ما گفت:«استاندار لرستان هشدار کافی به برخی از مدیران ناکارآمد داده است و در این راستا، گزارش عملکرد ضعیف این‌گونه مدیرانی که همراهی کافی با برنامه‌های دولت را نداشته‌اند به وزارتخانه‌ها ارسال می‌شود».

خجسته‌پور تشریح کرد:«بی‌تردید در دولت دوم دکتر روحانی، شاهد تغییراتی خواهیم بود که بر مبنای سه شاخص صورت می‌گیرد: تجربه دولت یازدهم، وعده‌های دکتر روحانی در ایام انتخابات و سوم، ارزیابی همراهان».

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت:«برای رأی‌دهندگان به دکتر روحانی مهم است که تیم مدیران، همراهی نظری و عملی کافی داشته باشند».

خجسته‌پور خبر داد ممکن است در سطوح مدیران میانی و مدیریتهای برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز متناسب با تغییر یا جابجایی وزیران، شاهد تغییراتی باشیم.

وی تصریح کرد:«همانگونه که دکتر روحانی گفتند و انتظار مردم است کسانی که برای حمایت نظری و عملی از دولت تدبیر و امید به قدر کافی، گیوه‌هایشان را برنکشیدند و پاشنه‌‌ی گیوه‌هایشان خوابیده بود، جایی در سطوح مدیریتی در دولت دوم دکتر روحانی، نباید داشته باشند».

خجسته‌پور تأکید کرد:«مدیریت ارشد استان نیز در جلسه‌ی اخیر اقتصاد مقاومتی، به صراحت به این‌چنین مدیرانی هشدارهای لازم را دادند و ما نیز در این راستا عملکردها را ارزیابی و نتایج ارزیابی‌ها را به وزارتخانه‌ها ارسال می‌کنیم».

گفتنی است حبیب‌اله خجسته‌پور در ایام رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان بود. وی دانش‌آموخته علوم سیاسی است.

منبع: هومیان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۶
  1. آقای خجسته پور انقدر تهدید نکنید تمام مناصب دولتی ارزانی خودتان و گیوه برکشیده هایتان! چهار سال است چه گلی بر سر این استان زده اید چهار سال بعدی هم همین ….

  2. گر چه خیلی آرزو کردیم و انتظار کشیدیم که راست قامتان وهواداران دکتر روحانی بر مسند مدیریت استا نمان بعد از دو دوره ریاست جمهوری انحصار گرایان وافراطیون پو پوِ ِبسم قرار بگیرند مردم واصلاح طلبان آ رامشی در ساختار مدیریت استانمان ببینند اما نه تنها اینگونه نشد بلکه مدیران احمد نژاد ماندگار شدند وحتی آنها که علنا” به جناب رییس جمهور محبوب توهین و دهن کجی کردند از دست قدرت ولد ابلاغ وحکم مسولیت گرفتند وب

  3. اقای خجسته پور ای کاش نگاهی به سابقه مدیریتی اطراف خود داشته باشی تا متوجه شوی که در زمان اقای احمدی نژاد چه کسانی پستهای مدیرکلی.معاون استاندار.وفرماندار وسایر سطوح مدیریتی را اشغال کرده بودند.ای صاحب قدرت این نیز بگذرد.اما ای کاش این نوشته جنابعالی محفوظ بماند برای قضاوت ایندگان.

  4. شما هنوز در دوران گیوه به سر میبرید.
    وای به حال مردم لرستان

  5. ……………حرف معاون استاندار باید خیلی متین تر و پحته تر باشد. این هم ره اورد تدبیر برای لرستان بود .

  6. جناب اقای خجسته پور میز ها و ریاست ها واس شما اصلا کل استان واس شما، خون خودتو کثیف نکن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.