- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون سیاسی استاندار لرستان: گیوه برنکشیده ها نباید جایی در سطوح مدیریتی دولت دوم دکتر روحانی داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور به خبرنگار ما گفت:«استاندار لرستان هشدار کافی به برخی از مدیران ناکارآمد داده است و در این راستا، گزارش عملکرد ضعیف این‌گونه مدیرانی که همراهی کافی با برنامه‌های دولت را نداشته‌اند به وزارتخانه‌ها ارسال می‌شود».

خجسته‌پور تشریح کرد:«بی‌تردید در دولت دوم دکتر روحانی، شاهد تغییراتی خواهیم بود که بر مبنای سه شاخص صورت می‌گیرد: تجربه دولت یازدهم، وعده‌های دکتر روحانی در ایام انتخابات و سوم، ارزیابی همراهان».

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت:«برای رأی‌دهندگان به دکتر روحانی مهم است که تیم مدیران، همراهی نظری و عملی کافی داشته باشند».

خجسته‌پور خبر داد ممکن است در سطوح مدیران میانی و مدیریتهای برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز متناسب با تغییر یا جابجایی وزیران، شاهد تغییراتی باشیم.

وی تصریح کرد:«همانگونه که دکتر روحانی گفتند و انتظار مردم است کسانی که برای حمایت نظری و عملی از دولت تدبیر و امید به قدر کافی، گیوه‌هایشان را برنکشیدند و پاشنه‌‌ی گیوه‌هایشان خوابیده بود، جایی در سطوح مدیریتی در دولت دوم دکتر روحانی، نباید داشته باشند».

خجسته‌پور تأکید کرد:«مدیریت ارشد استان نیز در جلسه‌ی اخیر اقتصاد مقاومتی، به صراحت به این‌چنین مدیرانی هشدارهای لازم را دادند و ما نیز در این راستا عملکردها را ارزیابی و نتایج ارزیابی‌ها را به وزارتخانه‌ها ارسال می‌کنیم».

گفتنی است حبیب‌اله خجسته‌پور در ایام رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان بود. وی دانش‌آموخته علوم سیاسی است.

منبع: هومیان