تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

استفاده‌کنندگان سلاح در مراسم عروسی به حبس می‌روند

  • کد خبر : 99202
  • 18 مرداد 1396 - 9:28

به گزارش میرملاس قاضی حسین صالحی با اشاره به سنت غلط تیراندازی در مراسم عروسی گفت: متأسفانه برخی همشهریان از اتفاقات ناگواری که در نتیجه تیراندازی در مراسم عروسی رخ می‌دهد درس عبرت نمی‌گیرند و بازهم این اقدام نادرست و سنت غلط را چاشنی برگزاری مراسم می‌کنند. وی افزود: سلاح‌هایی که با مجوز در اختیار […]

به گزارش میرملاس قاضی حسین صالحی با اشاره به سنت غلط تیراندازی در مراسم عروسی گفت: متأسفانه برخی همشهریان از اتفاقات ناگواری که در نتیجه تیراندازی در مراسم عروسی رخ می‌دهد درس عبرت نمی‌گیرند و بازهم این اقدام نادرست و سنت غلط را چاشنی برگزاری مراسم می‌کنند.
وی افزود: سلاح‌هایی که با مجوز در اختیار برخی همشهریان قرار گرفته در راستای تأمین امنیت با توجه به شرایط محل سکونت آن‌ها می‌باشد اما متأسفانه از این سلاح‌ها در راستای ایجاد ناامنی و اخلال در نظم عمومی استفاده می‌شود.
صالحی گفت: با توجه به اینکه تیراندازی در مراسم عروسی اخلال در نظم عمومی محسوب می‌شود برابر با ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی مجرمین از سه ماه تا یک سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شوند و استفاده‌کنندگان از سلاح غیرمجاز نیز تا دو سال به حبس محکوم می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از هر نوع سلاح اعم از جنگی و شکاری و مجوز دار و بدون مجوز در مراسم عروسی ممنوع می‌باشد افزود: سلاح این افراد به نفع دولت ضبط و مجوز آن‌ها نیز ابطال خواهد شد.
منبع: یافته
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    اگر حساب کنید مشکلاتی که بر اثر وجود سلاح بوجود آمده بسیار بیشتر از امنیتی است که ادعا می شود‌ وجود آن امنیت آفرین بوده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.