تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

معاون استاندار لرستان: ۶۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان لرستان احیا شد

  • کد خبر : 99205
  • 18 مرداد 1396 - 9:32

به گزارش میرملاس مهندس مهرداد غضنفری در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان لرستان اظهار داشت: صادرات، واردات و تنوع طلبی اهمیت رشد و توسعه صنایع کوچک را دو چندان می‌کند. وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و متوسط در دولت افزود: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید احداث و […]

به گزارش میرملاس مهندس مهرداد غضنفری در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان لرستان اظهار داشت: صادرات، واردات و تنوع طلبی اهمیت رشد و توسعه صنایع کوچک را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و متوسط در دولت افزود: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید احداث و راه‌اندازی صنایع کوچک و متوسط به دلیل ایجاد فرصت‌های شغلی است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه هنوز به دلیل تجربه و سازماندهی به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ توجه می‌شود، گفت: در دو دهه اخیر تحولات محتوایی و کیفی در بازارهای جهانی رخ داده است و تولید محوری جای خود را به مشتری محوری داده است.

غضنفری عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما به دلیل مشکلات ساختاری، بنگاه‌های کوچک نتوانسته‌اند نقش خود را در تولید ناخالص ایفا کنند.

وی از جمله بزرگترین مشکلات بنگاه‌های تولیدی کوچک را نقدینگی دانست و تصریح کرد: دولت در قالب اقتصاد مقاومتی و بسته رونق تولید سازوکاری را تهیه و برای اجرا ابلاغ کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه فعال در لرستان احیا شدند اما هنوز رگه‌های مقاومتی در بدنه برخی از دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع موانع تولید وجود دارد.

غضنفری خبرنگاران را چشم‌های بینا و گوش شنوای جامعه نامید و بیان کرد: باید قدردان این قشر زحمت کش باشیم چرا که این افراد برای انعکاس وقایع و رویدادهای جامعه زحمت‌های زیادی می‌کشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عجب جانبداری میکنن اهالی میرملاس از بعضیا
    چرا کامنتها رو درج نمیکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.