تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

عملکرد چهارساله مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران (لرستان) در دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 99254
  • 20 مرداد 1396 - 11:25

    بانک قرض الحسنه مهر ایران نماد بانکداری ناب اسلامی بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یکی از بانکهای فعال در پرداخت وام ازدواج و عضو طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج می باشد که از ابتدای سال ۹۶ تاکنون تعداد ۴۰۰ فقره وام ازدواج با مبلغی قریب به ۴۵میلیارد ریال در استان لرستان پرداخت […]

 

 

بانک قرض الحسنه مهر ایران نماد بانکداری ناب اسلامی

بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یکی از بانکهای فعال در پرداخت وام ازدواج و عضو طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج می باشد که از ابتدای سال ۹۶ تاکنون تعداد ۴۰۰ فقره وام ازدواج با مبلغی قریب به ۴۵میلیارد ریال در استان لرستان پرداخت نموده است. شعب این بانک در حال حاضر کمافی السابق و با تمام توان خود آماده خدمت رسانی به متقاضیان وام ازدواج می باشند و در حال حاضر این بانک در استان متقاضی وام ازدواج در صف انتظار ندارد. بنا بر گفته مدیریت شعب این بانک در استان، زوجین محترم پس از دریافت وام ازدواج خود،می توانند با سپرده گذاری مبلغ دریافتی نزد شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان، از تسهیلات قرض الحسنه این بانک تا سقف ۲۰۰میلیون ریال استفاده نمایند.
شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور و در مورخ ۲۲ آذر ماه ۱۳۸۶ به منظور احیای هرچه بهتر فرهنگ قرض الحسنه و در راستای حرکت بسوی بانکداری اسلامی تاسیس گردیده که به تبع آن مدیریت شعب این بانک در استان لرستان،از سال ۸۶ فعالیت خود را در زمینه خدمت رسانی به آحاد جامعه ،علی الخصوص اقشار آسیب پذیرآغاز نمود. از اهداف بانک می توان به بهبود شاخص های عملکرد مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه و فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه اشاره نمود.
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان با داشتن ۱۵ شعبه در سطح استان لرستان از سال ۹۲، از زمان شروع بع کار دولت تدبیر و امید تاکنون، نسبت به پرداخت بالغ بر ۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب قریب به ۷۰۰۰۰ فقره وام اقدام نموده است که توانسته در راستای کمک به اقشار جامعه و احیای فرهنگ قرض الحسنه به خوبی عمل نماید که تسهیلات مذکور در قالب وام ازدواج، وام کمک هزینه درمان، وام اشتغالزایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و… ، پرداخت گردیده است.

از ابتدای سال۹۶ تا کنون نیز، مدیریت شعب استان لرستان کمافی السابق و با ادامه روند پرداخت قرض الحسنه به مردم استان، ایفای نقش نموده است که در این راستا بالغ ۶۰۰۰وام قرض الحسنه جمعا به مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به مردم پرداخت گردیده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال جاری نیز با پرداخت های قرض الحسنه و تعامل ویژه با افراد خیر و مجامع خیریه ، در راستای کمک به اقشار کم در آمد جامعه گام برداشته است.
در این راستا، بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرح بانکداری اجتماعی نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی ۲۰۰ میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰میلیون ریالی معیشت و تسهیلات ۴۰۰الی۸۰۰ میلیون ریالی در قالب پیوند مهر ۱و۲ اقدام نموده است.
در پایان لازم به ذکر است که بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارائه کلیه خدمات نوین بانکی به نحو احسن، بعنوان اولین بانک تخصصی در زمینه قرض الحسنه در کشور ، جهت ایفای نقش خود و کمک به پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند از کلیه شهروندان گرامی دعوت بعمل می آورد.

 

.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بدون شک جناب اقای بهاروند فردی جسور و با پشتکار و توانمند است که همواره پیشرو در تکریم ارباب رجوع به همکاران فرهنگی و دیگر افراد است . خدمات اقای بهاروند برای رفاه معلولین و خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد نشان از توجه جدی این عزیز میباشد استان ما نیازمند مدیرانی چون اقای بهاروند است که همواره بر مدار تدبیر کمک حال مردم دیارمان شود برای این عزیز که یکی از بهترین نیروهای بابرنامه استان است ارزوی توفیق داریم

  2. انصافا تنها بانکی که خیلی سریع کار ارباب رجوع را راه می اندازد همین بانک قرض الحسنه مهر است دولت باید بیشتر به این بانک توجه کند تا فرهنگ قرض الحسنه در کشور رواج پیدا کند .چقدر جوانان ما به کمک وقرض الحسنه نیازمند هستند؟خداوند همه شما بانیان قرض الحسنه را یاری کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.