تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

گلایه شدید استاندار لرستان از عملکرد بانک تجارت

  • کد خبر : 99270
  • 22 مرداد 1396 - 9:28

به گزارش میرملاس مهندس هوشنگ بازوند عصر دیروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: متاسفانه برخی از ما مسوولین تنها شعار تولید و اشتغال را داده و در زمینه عمل هیچ اقدامی را انجام نمی‌دهیم. وی خاطر نشان کرد: لازمه تولید و اشتغال سرمایه گذاری است و لذا باید دست […]

به گزارش میرملاس مهندس هوشنگ بازوند عصر دیروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: متاسفانه برخی از ما مسوولین تنها شعار تولید و اشتغال را داده و در زمینه عمل هیچ اقدامی را انجام نمی‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: لازمه تولید و اشتغال سرمایه گذاری است و لذا باید دست از تنگ نظری برداشته و با بخش خصوصی همکاری بیشتری در راستای پیشبرد اهداف داشته باشیم.

استاندار لرستان با گلایه از عملکرد مدیریتی بانک تجارت استان، تصریح کرد: در استانی که نرخ بیکاری‌اش بالاست انتظار می‌رود، مدیران سخت کوش‌تر بوده و در جهت رفع مشکلات گام بردارند که متاسفانه این رویه در عملکرد مدیریت بانک تجارت دیده نشده چرا که تقریبا هیچ مصوبه‌ای را در زمینه تولید و اشتغال عملیاتی نکرده است.

بازوند با بیان اینکه تا امروز ۶۸ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ۱۵ مصوبه برگزار شده است، افزود: در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی بزرگ همانند پایانه سنگ خرم‌آباد و نساجی بروجرد مطرح گردیده که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بانک‌ها جهت تعیین تکلیف ارجاع داده شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. سلام،

    خب. چقدر از این ارجاعات به عمل رسیده است؟

  2. این سختگیری ها برای اینه که کسایی که متاسفانه از معاونین آقای استاندار هم هستند در بانکهای دیگه نقش مهمی در پرداخت وام های میلیاردی به افراد خاص هستند. افرادی که اصلا صلاحیت بازپرداخت را ندارند ولی به کمک برخی مسئولین وام های میلیاردی میگیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.