تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

نماینده مردم پلدختر در مجلس: پیگیری رفع مشکلات مردم از رسالت‌های خبرنگاران است

  • کد خبر : 99273
  • 22 مرداد 1396 - 9:31

به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: خبرنگار در جامعه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است که با نشستن پای درد دل مردم مشکلات آنها را به گوش مسوولان می‌رساند تا در جهت رفع آن اقدام کنند. وی افزود: خبرنگاران باید در انعکاس خبر جنبه انتقاد منصفانه را در جهت خدمات بهتر و بیشتر […]

به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: خبرنگار در جامعه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است که با نشستن پای درد دل مردم مشکلات آنها را به گوش مسوولان می‌رساند تا در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید در انعکاس خبر جنبه انتقاد منصفانه را در جهت خدمات بهتر و بیشتر به کار گیرند و در کنار و موازات آن نقاط قوت مسوولان را منعکس کنند.

رییس مجمع نمایندگان لرستان گفت: اولویت کار خبرنگاران مصلحت نظام ، کشور و مردم باشد و با استفاده از تعهد و ایثاری که در این رسالت خطیر پدیدار است تلاش کنند.

کاظمی افزود: قشر تلاشگر خبرنگاران به عنوان دلسوزان نظام همواره در طول عمر شکوهمند انقلاب اسلامی در موقعیت‌های مختلف و حساس نقش مهمی با پوشش اخبار، اطلاع رسانی وآگاهی بخشی جامعه از حقایق، در موفقیت‌ها سهیم هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز قلم خبرنگاران در کارهای فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان بر حسب رسالت مهم و خطیر خود تاثیر گذاری بسزایی دارند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی رسانه را وسیله‌ای در جهت وحدت بیشتر و انعکاس خدمات نظام دانست و گفت: خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت دهی به افکار عمومی دارند که انتقاد آنها از دریچه انصاف و همراه با راهکار در پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر جامعه موثر است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.