تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تغییر در فرماندهی انتظامی لرستان/ سردار قنبری به سیستان و بلوچستان رفت

  • کد خبر : 99281
  • 23 مرداد 1396 - 19:48

به گزارش میرملاس سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان پس از چهار سال خدمت صادقانه و انجام خدمات برجسته در حوزه انتظامی، امنیتی، ترافیکی، مهندسی و اجتماعی لرستان امروز دوشنبه از سوی سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد. وی با بیان اینکه به […]

به گزارش میرملاس سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان پس از چهار سال خدمت صادقانه و انجام خدمات برجسته در حوزه انتظامی، امنیتی، ترافیکی، مهندسی و اجتماعی لرستان امروز دوشنبه از سوی سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

وی با بیان اینکه به زودی فرمانده جدید انتظامی لرستان معرفی خواهد شد، تصریح کرد: هنوز فرمانده انتظامی جدید استان لرستان معرفی نشده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان یادآور شد: مراسم معارفه سردار محمد قنبری فردا سه شنبه در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امید است که با آمدن فرماندهی جدید در لرستان،تغییراتی شگرف در کوهدشت انجام گیرد ،چرا که کوهدشت اتفاقاتی می فتد که مردم احساس آرامش نمی کنند،چرا کسیکه در روز روشن در کوهدشت و بدون دلیل،اقدام به ضرب وجرح می کند وبا اینکه در روستای محل سکونتش براحتی تردد می کند وحتی شاکی را تهدید به مرگ می کندوجلب سیار او هم توسط قاضی پرونده صادر شده دستگیر نمی شودآنهم بعد از ۹ ماه،کسیکه سابقه شرارت ورانتخواری زمین در روستا دارد وبه امضای بیشتر اهالی روستا رسیده،مگر قانون فصل الخطاب ما نیست،از دست این شرور بیشتر اهالی روستا را ترک وبه شهر مهاجرت نمود ه اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.