تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان: همایش ملی «ژئوتوریسم و توسعه پایدار» در استان لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 99284
  • 23 مرداد 1396 - 19:53

به گزارش میرملاس منوچهر ططری ظهر امروز در جلسه بررسی جایگاه توریسم در عملیاتی‌کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری همایش ملی ژئوتوریسم که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: همایش ملی ژئوتوریسم و توسعه پایدار  در استان لرستان برگزار می‌شود. وی به آمادگی دانشگاه پیام‌نور لرستان برای اجرای این همایش ملی اشاره […]

به گزارش میرملاس منوچهر ططری ظهر امروز در جلسه بررسی جایگاه توریسم در عملیاتی‌کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری همایش ملی ژئوتوریسم که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: همایش ملی ژئوتوریسم و توسعه پایدار  در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی به آمادگی دانشگاه پیام‌نور لرستان برای اجرای این همایش ملی اشاره کرد و افزود: امیدواریم از طریق این همایش بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری و زمین‌شناسی استان لرستان را به استان‌های کشور و جامعه جهانی معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان لرستان عنوان کرد: همایش ملی ژئوتوریسم و توسعه پایدار اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در استان لرستان برگزار می‌شود. با توجه اینکه استان لرستان ازنظر جاذبه‌های گردشگری یکی از غنی‌ترین مناطق ایران است در نظر داریم با برگزاری این همایش هرچه بهتر بتوانیم این جاذبه‌ها را معرفی کنیم.

ططری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که بتوانیم از ظرفیت‌های استان لرستان به نحو احسن استفاده کنیم و ازآنجاکه دانشگاه‌ها ظرفیت‌های علمی بالایی دارند می‌توانند برگزاری این‌گونه همایش‌ها را بهتر پیش ببرند.

وی تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه قصد نداریم با برگزاری این همایش برای دانشگاه پیام نور کسب درآمد کنیم بلکه می‌خواهیم ظرفیت‌های استان را از این طریق معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان  گفت: بسیاری از کشورها از ظرفیت ژئوتوریسم خود استفاده می‌کند ازآنجاکه در استان لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد می‌توان از این ظرفیت برای اشتغال استان بهره گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.