تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

امام جمعه پلدختر: نمایندگان مجلس به جای «جابجایی مدیران»؛ مطالبه‌گر خواسته «مردم» باشند

  • کد خبر : 99376
  • 28 مرداد 1396 - 14:02

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس به جابجایی مدیران اکتفا نکنند و مطالبه‌گر خواسته مردم باشند. حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر با بیان این مطلب افزود: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس فرصت خوبی برای پیگیری مطالبات مردم است و باید از این فرصت نمایندگان […]

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس به جابجایی مدیران اکتفا نکنند و مطالبه‌گر خواسته مردم باشند. حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر با بیان این مطلب افزود: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس فرصت خوبی برای پیگیری مطالبات مردم است و باید از این فرصت نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مطالبات مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: بیکاری جامعه ما را رنج می دهد و کمتر خانواده ای پیدا می شود یک یا دو بیکار در خانه نداشته باشد و بهتر این است نمایندگان به جای جابجایی مدیران و رایزنی بات وزرا در این زمینه برای تحقق وعده های که داده اند رایزنی کرده و به مطالبات مردم توجه کنند.

امام جمعه پلدحتر گفت: نمایندگان باید از این فرصت استفاده کرده و در ارتباط با دولتمردان مشکلات استان و شهرستان را که مهمترین آنها رفع محرومیت از چهره استان و بیکاری جوانان است را مطالبه کنند.

حجت الاسلام سوری اظهار کرد:: نمایندگان مجلس اشتباهات دیگران را تکرار نکنند و هر کس که مدیر باشد نباید مشکلات را فراموش کند بلکه باید از این فرصت کوتاه استفاده کرده و جوابگوی مطالبات مردم باشند . وی افزود:  استان لرستان مستعد است  و تنها برای رفع محرومیت مدیر می خواهد و باید به مطالبات جدی مردم توجه شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت و تشکیل کابینه دولت دوازدهم گفت: هفته دولت امسال با رای اعتماد دولت از مجلس مصادف و مقارن شده که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.وی تصریح کرد: دولتمردان ما باید از شهیدان رجایی و باهنر در ساده زیستی ، دوری از تجملگرایی ، تدین و صلابت در زندگی اگو بگیرند و فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری به ویژه در پرداختن به مشکلات اقتصادی که مردم ازآن رنج می برند را نصب العین خود قرار دهند.

منبع: بلوطستان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام به امام جمعه محترم و مسئولین شهرستان پلدختر . خواهشمندم تخصص دکتر رفیعی قابل تحسین می باشد شمارا به ارزشهای انقلابی قسم می دهم اورا تقویت ومورد تشویق قرار دهید .فراموش نشود عملی شود است . تخصص آن بیشتر استفاده شود ……………………………………….جواب

  2. سلام . موافق صددرصد تشوق وتقویت دکتر رفیعی درشهرستان پلدختر می باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.