- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس شرکت گاز پلدختر از ترکیدگی لوله گاز در این شهرستان خبر داد/ یک میلیارد خسارت به شرکت گاز وارد شد

به گزارش میرملاس در پلدختر اظهار داشت: بیل مکانیکی حین عملیات پل سازی توسط پیمانکار از سوی دهیاری در روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر در برخورد با لوله اصلی گاز این روستا موجب ترکیدگی آن و قطع گاز شد.

وی افزود: شرکت گاز پلدختر به محض اطلاع از وقوع این حادثه طی یک هماهنگی با عوامل دهیاری و پیمانکار پل سازی روستا خواستار دست از کار کشیدن و تعطیلی کار تا رسیدن عوامل این شرکت شد.

رئیس شرکت گاز پلدختر گفت: به دلیل حجم بزرگ لوله گاز امکان بروز فاجعه و انفجاری بزرگ در محل برخورد بیل مکانیکی با لوله متصور است.

کبودی افزود: بر این اساس نیروهای شرکت گاز پلدختر بلافاصله گاز این منطقه را قطع و در محل حاضرشدند که به دلیل تاریکی شب امکان هیچ اقدامی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حین عملیات پل سازی بیل مکانیکی با فرو رفتن در گل و لای به طور ناگهانی با لوله اصلی گاز روستای سراب حمام برخورد کرده و موجب صدمه زدن به آن شده است.

رئیس شرکت گاز پلدختر با بیان این که  هم اکنون گاز روستا به طور کامل قطع است، افزود: این حادثه به علت عدم احتیاط و دقت عمل پیمانکار پل سازی یک میلیارد ریال خسارت به شرکت گاز شهرستان پلدختر وارد کرده است.