تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

از استاندار حمایت می‌کنم، تا فردی جدید بیاید زمان می برد

  • کد خبر : 99585
  • 11 شهریور 1396 - 21:58

یکی از نمایندگان مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جابجایی استاندار در شرایط کنونی بیش از آنکه یک فرصت برای استان باشد یک تهدید محسوب می شود. محمد بیرانوندی ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاعی از ماندن و یا رفتن استاندار ندارم و اگر قرار […]

یکی از نمایندگان مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جابجایی استاندار در شرایط کنونی بیش از آنکه یک فرصت برای استان باشد یک تهدید محسوب می شود.

محمد بیرانوندی ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاعی از ماندن و یا رفتن استاندار ندارم و اگر قرار بر تغییر استاندار باشد مطمئنا استاندار بعدی نیز به زمان و هزینه نیاز دارد لذا باید گفت که لرستان در این خصوص بیشترین ضربه را متحمل خواهد شد.
وی با بیان اینکه در خدمت رسانی به مردم گرایشات سیاسی مسئولان و مدیران اهمیتی ندارد افزود: اطلاح طلب و اصولگرا هر ۲ چشم و گوش مردم هستند و هرگز نباید فراموش کنیم که قبل از همه این القاب و گرایشات سیاسی و جناحی همه ما مسلمان و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
بیرانوندی خطاب قرار دادن برخی از مسئولان تحت عنوان « مدیران دوزیست» را اقدامی ناشایست خواند و گفت: تعدادی از مدیران استان آنطور که شایسته است کار نمی کنند لذا به آنها توصیه می کنم که خدمت خالصانه به مردم را بعنوان خط قرمز خود همواره مدنظر قرار دهند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای احداث سد بختیاری نیز گفت: احداث این سد در لرستان خیر و برکات فراوانی برای استان به همراه خواهد داشت اما باید گفت که مزایای احداث این سد در دوران ساخت به مراتب بیشتر از دوران اتمام طرح است زیرا این طرح ۱۱هزار نفر را درگیر ساخت آن خواهد کرد.
وی در پایان از مذاکرات گسترده با چند سرمایه گذار خارجی خبر داد و اظهار کرد: بهتر است که در یک زمان مناسب و پس از حصول توافقات در این زمینه صحبت کنم اما می توانم بگویم که در صورت حصول توافق با این سرمایه گذاران٬ لرستان در حوزه اقتصاد و گردشگری دستخوش تحولات و پیشرفت های بسیار گسترده ای خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.