- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

موسی پور: ثبت نام انتقالات اضطراری فرهنگیان استان لرستان، ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه انجام می شود

رئیس امور اداری آموزش و پرورش با اشاره به انجام جلسه نقل و انتقالات عادی درون و برون استانی گفت : فرهنگیانی که متقاضی انتقال اضطراری هستند مدارک و مستندات خود را روزهای  ۱۳ و ۱۴ .

به گزارش میرملاس پرویز موسی پور با اعلام این خبر افزود: در نقل و انتقالات فرهنگیان با نگاه مثبت به رفع  مشکلات متقاضیان، وضعیت تراز نیروی انسانی و کمبود و مازاد مناطق و شهرستان ها نیز در نظر گرفته می شود .

 وی روان سازی نقل و انتقالات با لحاظ کردن مصالح و منافع دستگاه تعلیم و تربیت را رویکرد عمده  آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد:  با توجه به استقرار پایه یازدهم  و بازنشسته شدن تعداد زیادی از فرهنگیان استان باید ساماندهی منابع انسانی  هوشمندانه و عالمانه انجام شود  تا آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها  با چالش جدی روبرو نشود .
موسی پور  در ادامه مبنای تصمیم گیری کمیسیون نقل و انتقالات  را نظر تخصصی واحدهای مربوطه بر شمرد و افزود  : دستورالعمل توسعه سنواتی به مناطق و شهرستانها ارسال شده و روسای آموزش و پرورش با توجه به تفاهم نامه منعقد شده باید تلاش کنند تا تراز نیروی انسانی خود را در چارچوب تفاهم نامه ساماندهی و سازماندهی کنند .

رئیس امور اداری آموزش  و پرورش در پایان سخنان خود تاکید کرد : تاریخ فوق الذکر به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و کمیسون نقل و انتقالات به درخواست هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود ، رسیدگی نخواهد کرد .