- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده مردم بروجرد در مجلس: افتتاح پروژه‌ها در سراسر کشور تبدیل به یک حرکت نمادین شده است

به گزارش میرملاس علاءالدین بروجردی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت برای بروجرد هفته پرباری نبوده است اظهار داشت: هفته دولت و افتتاح پروژه‌ها در سراسر کشور تبدیل به یک حرکت نمادین شده است به‌گونه‌ای که خدمات و زحمات دولتمردان به اطلاع عموم مردم ازجمله فرهیختگان این شهرها برسد و در جریان عملکرد دولت قرار بگیرند.

وی با اشاره به عدم آماده‌سازی بیمارستان آیت‌الله بروجردی برای افتتاح در هفته دولت امسال افزود: پروژه‌های مهم همچون بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی که در حال حاضر در حال بازنگری مجموعه اقدامات صورت گرفته در این زمینه هستیم برای افتتاح در هفته دولت آماده نشد چراکه ما اصرار داشتیم حتماً افتتاح صوری صورت نگیرد و تا زمانی که این کار به نتیجه نهایی نرسیده و تجهیزات آن نصب نشده ضرورتی ندارد این اقدام انجام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجموعه اقدامات انجام گرفته در هفته دولت در شهرستان بروجرد مربوط به بخش خصوصی بود و واحدهایی که در عرصه دامداری و کشاورزی افتتاح شد و کمتر حضور دولتمردان به‌طور مستقیم در این چند روز هفته دولت را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: البته این هنر که بتوان ظرفیت بسیار بیشتری در بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال به کار گرفت یک ضرورت جدی است که باید در آینده هم نسبت به آن توجه بیشتری داشت.

بروجردی بی‌توجهی مرکز استان به بروجرد به لحاظ اعطای تسهیلات و هدایت پروژه‌ها را یک واقعیت دانست و تصریح کرد: با توجه به ذهنیتی که در افکار عمومی شکل‌گرفته که بروجرد از شهرهای برخوردار استان است و باید به دیگر شهرها رسید عملاً شاهد عدم توجه لازم به پروژه‌های بروجرد هستیم. به‌عنوان‌مثال پل شهدای دانش‌آموز که چندین سال است در دست احداث است به‌راحتی می‌توانست با تزریق کمک از طرف استانداری در مدت بسیار کوتاه‌تری به پایان برسد اما علی‌رغم اینکه استاندار هم تصمیم به دادن این پروژه به دفتر فنی استاندار گرفت اما شاهد تحول چشمگیری در این زمینه نبودیم.

وی تأکید کرد: تلاشی که وجود دارد این است که بتوانیم سرمایه بیشتری را جذب کنیم و این‌یک ضرورت جدی است که می‌تواند ما را از وضعیت نامطلوب فعلی خارج کند.