- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده «اصولگرا» و عضو «جمنای» پلدختر: کارگروه بررسی عملکرد استاندار لرستان تشکیل شود! / با احداث سد معشوره تحت فشارهای سیاسی، مردم نگران خشک شدن رودخانه دائمی کشکان هستند

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سد معشوره تحت فشارهای سیاسی، مردم نگران خشک شدن رودخانه دائمی کشکان هستند.

به گزارش میرملاس سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تذکراتی که در آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه، ۸ شهریورماه) در صحن خطاب به رئیس‌جمهور مطرح کرده است، اظهار داشت: با توجه به موارد و مشکلات عدیده‌ای که برای مردم استان لرستان به وجود آمده است، به رئیس‌جمهور تذکر دادم که استان لرستان در سال ۹۵ به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و بارقه‌های امیدی در مردم به وجود آمد و امیدوار شدند که استان لرستان توسعه می‌یابد، اما در جهت اشتغال و توسعه استان قدم مؤثری برداشته نشد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تقاضای من از رئیس‌جمهور تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی عملکرد مدیریت عالی استان لرستان است.
وی با بیان اینکه تذکر دوم من در خصوص بیکاری است زیرا مردم استان لرستان در وضعیت نامناسبی در خصوص بیکاری قرار دارند، افزود: مسئولان اجرایی آمار و ارقامی را بیان می‌کنند که با واقعیت جامعه همخوانی ندارد که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم و جوانان شده و از طرق مختلف اعتراض خود را به نمایندگان می‌رسانند.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید فکر موثری برای بیکاری در استان لرستان کند و دستور ویژه بدهد تا با آمارسازی‌ها برخورد شود.
کاظمی با بیان اینکه در خصوص موسسات مالی آرمان، ثامن‌الحجج (ع) و کاسپین مشکلات جدی برای خانواده‌ها ایجادشده، هرچند پیگیرهای شده اما اقدام عاجلی انجام نشده است متذکر شد: رئیس جمهور باید دستور ویژه‌ای برای حل مشکل مردم صادر کنند تا این دغدغه مردم برطرف شود.