- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

«فیضی پور» در واکنش به افتتاحی با حضور «نماینده کوهدشت»: همه ی پلیدی ها در یک اتاقند و کلیدشان «دروغ» است


بسمه تعالی
مردم شریف کوهنانی ، خانواده های محترم شهداء ، ایثار گران و جانبازان ، دانشجویان ، زنان و مردان نیک اندیش
سلام علیکم
اگر اقدامات فرصت طلبانه عده ای در روز افتتاح جاده گلزار شهدای حیدرخانی را عاملی برای وارونه سازی به جای فرهنگ سازی در پرداختن به عناصر اصیل الهی _ مردمی فرهنگ ایثار و شهادت نمی دانستم هرگز و هر گز به خود اجازه نمی دادم درباره کاری که صورت گرفته است برای خود و نفس که از آن به خدای مظلومان پناه می برم (اللهم انی اعوذ بک من نفس لا تشبع …) به نوشتن این متن بپردازم ، کاری که از تاریخ ۲۱/۰۸/۹۴ برای عملی شدن آن (زیر سازی ، آسفالت و آب رسانی)و با نیتی خالص (انشاء الله) به صورت مستمر با آمد وشد به خرم آباد و کوهدشت و تماس تلفی مکرر و پیگری مجدانه و مصرانه ی بزررگ مردانی چون کورانی فر ، حاج روشنی عزیز (که یک بارتماس تلفنی حقیر با ایشان بیش از سی دقیقه به طول انجامید) حاج مجتبی یاراحمدی مردی که یک پایش را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است (رییس بنیاد شهید شرستان کوهدشت) ، محمد آزادبخت و نیز حضور مکرر حقیر در ادارات راه و شهرسازی استان و شهرستان و ملاقات حضوری با مهندسین بزرگواری چون مریدی ، جمشیدی ، آزادبخت ، ضرونی و رحیمی با هماهنگیهای از قبل انجام شده ی توسط برادر عزیزم (کورانی فر و دیگر نیک اندیشان مردمی) و نیز همراهی مشفقانه و برادرانه ی خانواده بزرگ شیراوندها و از جمله برادر خوبم مهندس اسکندر شیراوند (که هنوز که هنوز است پول زیر سازی جاده را که با همت ایشان انجام شد به وی پرداخت نکرده اند و بنا هست در این هفته ” هفته ی دوم شهریورماه به خرم آباد برویم چهت پیگیری) به لطف رب الجلیل و همراهی زبان پاک پیرزنان و زنان شیر مرد این محله به دعای خیرشان به بار نشست و اینک با ساییدن پیشانی عجز بندگی خویش بر درگاه حضرت حق و شکر گذاری به خاطر شادی و شعف اهالی محترم حیدر خانی و بخش کوهنانی و نیز رضایتمندی خانواده های محترم شهدائ این محله حسب انجام این کار (به قول عده ای غیر ممکن … حسننی و آسفالت !!!) باید نکاتی چند را در قالب چند سوال عرض بکنم :
۱_ سوالم از فرماندار و بخشدار و دیگر همراهان محترم در روز حضور در افتتاح این پروژه همراه با بنرها و تبلیغات آنچنانی و تماس های با افراد خاص برای حضور در مراسم این است که با مراجعه به وجدان خود بیان بفرمایید که :
کی ، کجا ، در چه روزی ، در چه جلسه ای ، چه مکاتبه یا تماس تلفنی با مسوولین اسنانی داشته اید چهت فقط و فقط مطرح کردن نام گلزار شهدای حیدرخانی ؟؟
بخشدار محترم توضیح بدهند و صادقانه یکبار پیگیری خود را مستندا توضیح دهند ؟ و من از ایشان می پرسم اداره راه شهرسازی و راهداری استان آدرسش کجاست ؟
و همین طور جناب فرماندار محترم بیان بفرمایند کی ودر چه زمانی پیگیر این گلزار بوده اند ؟
در روز افتتاح گویا مسوولی گفته اند که با دستور فلان آقا بودجه ای تعلق گرفته است ، بنده عرض می کنم از کم و کیف روند کار هم آقای کورانی فر و هم آقای یاراحمد و هم آقای جمشیدی و هم آقای مریدی هم مهندس اسکندر شیراوند (که حضوری در خدمت مهندس مریدی بوده ایم) در جریانند آقایان گویی از مفاد دستورالغمل ها بی خبرند؟! . آقایان توضیح بدهند از محل رقمی که گفته اند پس چرا هنوز مبلغ آقای شیراوند را بعد از یکسال و چند ماه پرداخت نکرده اند؟ (که حقیر امروز یکششنبه روز افتتاح در تماس تلفنی با فردی از دوستان استان پیگیر این مشکل بوده ام و گفته شده انشاالله پرداخت می کنیم) حتما آقای بخشدار محترم این مسائل را پیگیری نموده اند که به راحتی تمام در مراسم افتتاح حضور پیدا می کنند.. هرچند می دانم آقایان محترم با برخورداری از انواع ابزار توجیه این قدرت صوری را هم دارند تا اقدامات اینگونه را که به نظرم کاملا غیر اخلاقی هستند به راحتی تفسیر و تعبیر نماییند .. اما باید دانست که به قول امام معصوم (ع ) ” همه ی پلیدیها در یک اتاقند و کلیدشان « دروغ » است مگر پست و مقام دارای چه ارزش شوکت دهنده هستند که اینگونه فرهنگ صداقت و شجاعت را به مسلخ می کشانیم تا در عوض صندلی بی وفای ریاست ، « دروغ » را اینگونه وارونه بر جای رفتار صادقانه بنشانیم و با دستان خود بذر نفاق بکاریم آنگاه سوال این است که با این حرکات که خود هم از میزان صداقت یا بی صداقتی آن واقفیم چه جوابی برای ارواح پاک و مطهر شهدای این گلزار داریم . خدایا شاهد باش آنچه را نوشتم صرفا و صرفا برای جلوگیری از نهادینه شدن رفتارهایی چون دروغ و تملق بوده است . خدایا شاهد باش و بر ملا ساز رفتارهای که برای نسلهای جوان و نوجوان آگاه ما ممکن است باعث مرگ اخلاق شود . خدایا همه ی افراد مومنی را که در به ثمر رساندن این پروژه نقش آفرینی کرده اند عاقبت به خیر بفرما !!

حمزه فیضی پور