تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

«دکتر خیراله خیرایی» به عنوان «معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت» اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 99630
  • 14 شهریور 1396 - 14:15

به گزارش میرملاس طی حکمی از طرف خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دکتر خیراله خیرایی به عنوان «معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت» اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد. خیرایی از مدرسین دانشگاه فرهنگیان استان لرستان است که سابقه «رئیس گروه طرح و برنامه» اداره کل آموزش و پرورش را هم […]

به گزارش میرملاس طی حکمی از طرف خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دکتر خیراله خیرایی به عنوان «معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت» اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

خیرایی از مدرسین دانشگاه فرهنگیان استان لرستان است که سابقه «رئیس گروه طرح و برنامه» اداره کل آموزش و پرورش را هم در کارنامه کاری خود دارد.

لازم به ذکر است که قبل از خیرایی، خدانظر دریکوند «معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت» اداره کل آموزش و پرورش لرستان بود که از دی ماه ۱۳۹۵ با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۷
  1. انتصاب بحق وشایسته جناب آقای خیرایی را تبریک عرض نموده،شکی نیست یکی ازبهترین انتصابهای جناب آقای مدیرکل خواهندبود.

  2. سلام. ببخشید ایشون کی دکترا گرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! لطفا در مورد صحت داشتن مدرک دکتری و اینکه از کجا دکتری گرفتن اطلاع رسانی کنید.

  3. انتصاب بجا و شایسته شما جناب اقای دکتر خیرایی صمیمانه تبریک عرض نموده و انشالله شما را در سطوح با لاتر مدیریتی نیز ببینیم

  4. برادر ارزشی دکتر خیرایی” انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان ” معاونت و پشتیبانی ادره کل آموزش و پرورش را به شما تبریک عرض نموده ، برای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

  5. انتصاب بحق وشایسته شما جناب آقای دکتر از صمیم دل تبریک عرض نموده وامیدواریم انشا اله شمارا در رده های بالاتر مدیریتی ،موفق و موید باشید

  6. به دکتر خیرائی تبریک میگم

  7. با سلام
    استاد خیرایی خدایش خیلی کارآمد وبا فقدان هستند و انشاالله خدمت گذار خوبی برای جامعه فرهنگی استان لرستان خواهند بود در پناه خدا سلامت باشید استاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.