تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

معاون دادگستری استان لرستان: شهرداری‌های لرستان خوب کار نکرده‌اند و افراد بی‌کیفیت در بدنه شهرداری قرار دارند

  • کد خبر : 99640
  • 15 شهریور 1396 - 8:22

به گزارش میرملاس محمدتقی شاکرمی ظهر امروز در بررسی اقدامات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری شهر خرم‌آباد که در استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه حقوق شهروندی از حقوق عمومی است که متأسفانه ما به‌عنوان حقوق شخصی در نظر می‌گیریم اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در امری پیشگیری کنیم باید پیش‌دستی کنیم، متأسفانه در حاشیه شهر مردم […]

به گزارش میرملاس محمدتقی شاکرمی ظهر امروز در بررسی اقدامات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری شهر خرم‌آباد که در استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه حقوق شهروندی از حقوق عمومی است که متأسفانه ما به‌عنوان حقوق شخصی در نظر می‌گیریم اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در امری پیشگیری کنیم باید پیش‌دستی کنیم، متأسفانه در حاشیه شهر مردم از گرسنگی می‌میرند و در حال حاضر منطقه گل‌سفید آب شرب ندارند ولی ما حقوق عمومی را فدای باندبازی کرده‌ایم.
وی افزود: ای‌کاش این مسئولان خودشان در حاشیه‌ها بودند ولی تفاوت زندگی مسئولان و حاشیه‌نشینان شهر از زمین تا آسمان است، هرچقدر از این جلسات تشکیل شود مشکل حل نمی‌شود بلکه باید جلسات را در محلات حاشیه‌ای شهر برگزار و به درد دل مردم گوش کرد و درد را باید در حاشیه شهر دید.
معاون اجتماعی دادگستری استان لرستان عنوان کرد: در سیلاب سال گذشته یک دانشجو در شهر خرم‌آباد فوت شد و غیرت ما زیر سؤال رفت، این حادثه قابل‌پیشگیری بود و تنها شهرداری در این زمینه مقصر نبود.
وی با اشاره به اینکه یکی مباحث حقوق‌ شهروندی آگاه کردن مردم است بیان کرد: امروز فضای استان ما فضای سال‌های گذشته نیست و از بس مدیریت‌ها متغیر و حزبی شده به یک شهر بی‌دروپیکر تبدیل‌شده، ما نیاز به مدیریت، نظارت و کار کارشناسی داریم.
شاکرمی تصریح کرد: شهرداری‌ها خوب کارنکرده‌اند و افراد بی‌کیفیت در بدنه شهرداری قرار دارند، در شهرداری این‌قدر نیرو زیاد شده که جوابگوی مشکلات شهر نیست و این بیت‌المال است که حساب‌وکتاب دارد، چرا شهرداری‌ها از کارشناسان استفاده نکرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین آفت و آسیب ما قانون‌گریزی است، ما نیاز داریم علمی حرف بزنیم و عمل کنیم، امروز اگر بتوانیم مردم را به حقوقشان آگاه کنیم مسائل و مشکلات ما ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. سلام و درود خدا بر دکتر شاکرمی / قاضی روشنفکر و با صداقت کشورم …..

  2. جناب شاکرمی بنده به عنوان یک فوق لیسانس بیکار ۱۱ ماه پیگیر شکایت از شورای شهر سوم کوهدشت بودم که هر کدام از اعضای این شورا فامیل و اعضای خانواده خودشون رو بدون هیچ تخصصی و البته بدون هیچ ضابطه ای وارد شهرداری کرده بودند. بنده سه سال پیش ۱۸ بار به فرمانداری، ۵ بار به استانداری، ۱ بار به سازمان بارزسی استان و ۱ بار به دادگستری، مراجعه کردم نامه نوشتم و شکایت بردم…!!! در نهایت جوابی که از طرف استانداری به بنده دادند این بود که”اصلا شما چکاره هستین”!!!!! اسناد موجود است!!! آنچه به جایی نرسد فریاد است…..

  3. جناب شاکرمی مشکل شهرداری ها شورا هاهستند ای کاش شوراها وجود نداشتند

  4. جناب آقای شاکرمی خواهش می کنم که ورود کنید به پرونده ی متخلف یکی از مسئولین اسبق ادارت کوهدشت که بیش از ۲۲ ماه است این پرونده در جریان است ودر چندین شعبه دادسرای کوهدشت ویک شعبه ی دادسرای استان حقیر باید فقط به این شعبه و آن شعبه بروم وجواب اتهامات واهی فرد متخلف را بدهم(سرقت برق از پشت کنتور منزلش،که بدین سبب هم از ریاست برکنار شده)،به فرماندار کوهدشت ،به امام جمعه کوهدشت……………….استان دار لرستان،به بازرسی استان وکل کشورو…نامه نوشتم وبرخی حضوری ملاقات داشتم وگفتم چرا یک رئیس متخلف باید با رابطه بازی وسیاسی کاری و…فقط بخاطر یک انتقاد که در جلسه اداره به او کردم،جولان بدهد ودر دادگاه بگویند او سرقت برق مرتکب نشده،چرا دادگاه از .استعلام نمی گیرد و…،خواهشمند است که دستور مقتضی را صادر فرمائید که خیانتکاران به مردم ،راحت خلاف نکنند وبعد دیگران را متهم کنند.

  5. سپاس از مطالب با اززشتون که مطرح کردین ولی دکتر کوه گوش شنوا

  6. باسلام و عرض احترام
    جناب شاکرمی دادستان به عنوان مدعی العموم موظف است درصورت ضایع شدن حقوق مردم واردعمل شود آیا چنین نیست؟

  7. شاکرمی درکوهدشت هم که بودازتمام مدیران دلسوزتروشنواتربودهرچنددرقوه قضاییه بوداماعملکردایشان ستودنی بود.حق رامیشناخت وقانون رافدای هیچ چیزی دیگر نمی کرد

  8. سلام آقای شاکرمی فقط مشکل شوراها هستند فقط به فکر منافع خودشون هستند

  9. با سلام خدمت جناب آقای شاکرمی
    واقعاً مطالب شما درسته،اگر شهرداری ها درست عمل می کردند وضعیت شهرهای استان بدین صورت نبود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.