تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

عزیزی: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست

  • کد خبر : 99643
  • 15 شهریور 1396 - 8:25

به گزارش میرملاس مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان آموزش وپرورش لرستان گفت: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست، هر فردی که انقلاب، امام، رهبری و نظام را قبول داشته باشد بسیجی است. ابراهیم عزیزی ادامه داد: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست، هر فردی که انقلاب، امام، رهبری و نظام را قبول داشته باشد بسیجی […]


به گزارش میرملاس مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان آموزش وپرورش لرستان گفت: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست، هر فردی که انقلاب، امام، رهبری و نظام را قبول داشته باشد بسیجی است.
ابراهیم عزیزی ادامه داد: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست، هر فردی که انقلاب، امام، رهبری و نظام را قبول داشته باشد بسیجی است کما اینکه ممکن است در بسیج پرونده و مدرکی از او وجود نداشته باشد.
ابراهیم عزیزی ضمن تبریک عید غدیر گفت: غدیر شناسنامه هویت و شیعه است و معتقدیم این شناسنامه در بغل رسول خدا بود.
وی افزود: غدیر بزرگترین روز در بین ۳۶۵ روز است، روایتی شنیدم که می گوید قدر غدیر از قدر لیالی قدر هم افضل است. در غدیر ارتباط امت با امامت جامعه تعیین شده است. خداوند عالم جامعه بشری را بدون رهبر، امام و پیشوا رها نمی کند. معرفی امیرالمؤمنین در غدیر یک معارفه رسمی در جهان اسلام است و اهمیت آن به گونه ای است که حتی خانم ها هم بایستی مشارکت و بیعت کنند و چنین هم شد.
به گفته وی، هویت شیعه برگرفته از واقعه غدیر است که این هویت با مشیت خداوند امضا و ابلاغ شد. ارتباط امت با امامت جامعه هم در روز غدیر تعیین شده چرا که رها کردن جامعه بدون امام و حجت خلاف حکمت خداوند است.
عزیزی خاطرنشان کرد: غدیر دو بخش دارد شکل و متن. در این رخداد الهی پیام رسول الله(ص) تا قیامت ماندگار شد اما در روز ٢٨ صفر کسانی که در غدیر بودند چهره ای از خود نشان دادند که گویی آن روز آنجا نبودند و ماجرای تلخ سقیفه پیش آمد.
وی افزود: رهبر انقلاب سال ها پیش بحث خواص جامعه را مطرح کردند و آنچه در ٢٨ صفر رقم خورد حاصل تلاش خواص بود که تبدیل به کانون قدرت و ثروت شده بودند. آنچه در طول تاریخ موجب شد ضربه بخوریم و با تلخ کامی مواجه شویم متوجه این دو کانون نامبارک است.
عزیزی افزود: هر جایی که حلاوت و پیروزی وجود دارد متوجه افرادی است که به قدرت و ثروت ارتباطی ندارند، مانند امام(ره) که وقتی از ایشان در پرواز پاریس-تهران سوال می کنند چه احساسی از بازگشت به ایران دارند، می فرمایند هیچ. امروز هم تبلور این روحیه در رهبر معظم انقلاب وجود دارد.
وی تاکید کرد: امروز ضد ولایت فقیه کسی است که با رهبری مخالفت می کند. مشکل طلحه و زبیر از آنجا شروع شد که خود را هم عرض امیرالمؤمنین دیدند، کسی هم که خودش را هم عرض ولایت فقیه بداند دچار انحراف شده است..
وی با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی به فرموده رهبر معظم انقلاب مانند حجتی از سوی خدا شد، در سال‌های گذشته افرادی مانند شهید حججی زیاد وجود داشت. حتی اخیرا نیز یکی از نیروهای مدافع حرم را مثله کردند.
عزیزی خاطرنشان کرد: بسیج برای همه اقشار و طیف‌هاست، هر فردی که انقلاب، امام، رهبری و نظام را قبول داشته باشد بسیجی است کما اینکه ممکن است در بسیج پرونده و مدرکی از او وجود نداشته باشد.
عزیزی با اشاره به اهمیت بسیج بیان کرد ، زیر چتر بسیج است که معروف به معروف تبدیل می شود و منکر از بین می رود و روح بزرگ تبعیت از ولایت ظهور پیدا می کند و بسیج مثل سفره ای است که باید همه مردم ازاین سفره بهره مند شوند و بسیج مال همه است و همه باید بسیجی شوند ، نگذارید چتر بسیج جمع شود.
وی در ادامه افزود ، بسیج فرصتی است که مدت زمانی در اختیار ماست ، بسیج مال ما نیست ، بسیج مال ولایت است .
مسئول دبیرخانه بسیج دانش اموزی و فرهنگیان اموزش وپرورش لرستان از بابت اقدامات بسیار خوب و ارزنده در حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان قدردانی کرده و گفت: همراهی با برنامه های فرهنگی استان و اقدامات موثر برای ارتقا آموزش و پرورش بسیار ارزنده بود.
وی گفت: اجرای برنامه های مشترک آموزش و پرورش و سپاه بسیار تنگاتنگ بوده البته باحمایت های مدیر کل محترم اموزش وپرورش لرستان برادر بسیجی آقای دریکوند و معاونت محترم پرورشی و فرهنگی جناب اقای یوسفوند هماهنگی بین این دو نهاد بسیار مهم است و جایی نارسایی به وجود می آید که هماهنگی نباشد. به امید سربلندی ایران اسلامی ابراهیم عزیزی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آفرین بر حاج ابراهیم عزیزی شمااستحقاق …………….. دارید

  2. از اینجا فهمیدم که خدا نظر دریکوند فردی واقعا فردی فهمیده است که جوانان خوب رو برای آموزش وپرورش لرستان انتخاب کرده ابراهیم جان خیلی گلی بهت تبریک میگم موفق باشی

  3. سلام وتبریک به برادر عزیز خوبم حاج ابراهیم عزیزی انشالله موفق باشی با تمام توان آماده خودم وهمکاران روباهوتون اعلام می کنم

  4. ابراهیم عزیزی از تبار گیو گودرز است او شخیتی ادبی واخلاقی و دلسوز ومتعهد زنده باشی ابراهیم عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.