تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: دبیرستان امام خمینی (ره) بروجرد نماد هویت ایران و لرستان است

  • کد خبر : 99654
  • 16 شهریور 1396 - 8:31

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند در عصر دیروز در گردهمایی مدرسه ماندگار، شهر ماندگار که با حضور دانش‎آموختگان دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: برای حفظ و نگهداری از این نماد آموزش و پرورش بروجرد و لرستان باید همگان دست به دست هم دهند. وی بر ضرورت حفظ و احیای هویت‎های فرهنگی […]

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند در عصر دیروز در گردهمایی مدرسه ماندگار، شهر ماندگار که با حضور دانش‎آموختگان دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: برای حفظ و نگهداری از این نماد آموزش و پرورش بروجرد و لرستان باید همگان دست به دست هم دهند.

وی بر ضرورت حفظ و احیای هویت‎های فرهنگی تاکید و عنوان کرد: احیای دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) در بروجرد شهر علم، فقاهت و دانش و شهر علما، فضلا و اندیشمندان اهمیت و ضرورت بسیار بالایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: اگر می‎خواهیم که لرستانی پویا و آباد داشته باشیم، باید همه شهرها، بخش‎ها و روستاهای استان لرستان را سر زنده و پویا ببینیم.

دریکوند از شهرستان بروجرد به عنوان الگویی یاد کرد که باید نمادهای فرهنگی و هنری آن حفظ، احیاء و بازپیرایی شوند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش خیرین مدرسه‎ساز در جامعه و کمک به عمران و آبدانی کشور گفت: خیرین افرادی هستند که اندوخته‎های زندگی خود را به راحتی برای جامعه هزینه می‎کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ابراز امیدواری کرد که با همت خیرین و دانش‎آموختگان دبیرستان تاریخی امام خمینی، این نماد و هویت فرهنگی و آموزشی شهرستان بروجرد پویایی، نشاط و سر زندگی خود را دوباره باز یابد.

گفتنی است، دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد در سال ۱۳۱۷ احداث و در سال ۱۳۷۷ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

اداره آموزش و پرورش بروجرد امروز با برگزاری گردهمایی مدرسه ماندگار، شهر ماندگار با دعوت از خیرین و دانش‎آموختگان این دبیرستان بستر را برای استفاده از حمایت‎های آنان در مرمت و احیای دبیرستان امام خمینی(ره) و جلوگیری از روند تخریب آن فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام . به مدیر کل آموزش و پرورش استان لرسنان جناب آقای دریکوند .خسته نباشید . مشکل زمین فرهنگیان این شهرسان راحل کنید . اجر شما باخداوند جواب…………………………………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.