تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

«الهیار ملکشاهی»: در مورد تغییر «هوشنگ بازوند» اجماع داریم

  • کد خبر : 99710
  • 22 شهریور 1396 - 8:17

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان گفت: انتصاب استانداران فرآیند خاص خود را دارد و تا زمانی که در هیئت دولت تصویب نشود گزینه ها نهایی نیست. وی تصریح کرد: ولی آنچه که نمایندگان لرستان بر روی آن اتفاق […]

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر پیرامون شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی در زمینه تغییر استاندار لرستان گفت: انتصاب استانداران فرآیند خاص خود را دارد و تا زمانی که در هیئت دولت تصویب نشود گزینه ها نهایی نیست.

وی تصریح کرد: ولی آنچه که نمایندگان لرستان بر روی آن اتفاق نظر دارند جابجایی هوشنگ بازوند از استانداری لرستان است.

ملکشاهی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با وزیر کشور برای انتخاب استاندار لرستان گفت: با آقای وزیر هماهنگ شده بود که گزینه استانداری لرستان تجربه و سابقه استانداری داشته باشد و لرستان به روال دوره های قبل به محل آزمون و خطا تبدیل نشود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون کسی که سابقه استانداری داشته به لرستان نیامده است یادآور شد: ما در صحبتی که با وزیر کشور داشتیم صرف نظر از اینکه مصداق چه کسی باشد تاکید کردیم که استاندار بعدی لرستان باید سابقه استانداری داشته و حتی المقدور در این دولت استاندار بوده باشد.

ملکشاهی با بیان اینکه صدور حکم استانداران روال خاصی دارد و بعد از پیشنهاد وزیر کشور باید در هیئت دولت مصوب شود، افزود: تاکنون گزینه استانداری لرستان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب نشده است.

وی در مورد انتخاب «موسی خادمی» استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار لرستان نیز گفت: ما خوشحال می شویم که ایشان در لرستان مشغول به کار شوند چون خادمی دارای تجربه استانداری است.

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق پرس و جوهایی که انجام دادیم ایشان موفق عمل کرده و در باب اشتغالزایی و پیگیری امور مطابق آنچه به ما گفته شده موفق بوده است.

ملکشاهی با بیان اینکه ممکن است در جلسه بعدی هیئت دولت گزینه استانداری لرستان نهایی و تصویب شود گفت: امیدواریم در اولین جلسه هیئت دولت استاندار لرستان تعیین تکلیف شده و لرستان از این حالت تعلیق و تزلزل خارج شود.

وی با بیان اینکه فرصت زیادی نیست و باید استاندار جدید کار خود را هرچه زودتر شروع کند یادآور شد: در جلسات مجمع نمایندگان لرستان روی چند موضوع تاکید داشتیم که یکی از موضوعات بحث جابجایی استاندار فعلی لرستان بود که تقریبا همه نمایندگان روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که این تغییر حتما صورت بگیرد.

ملکشاهی ادامه داد: دومین نکته این بود کسی به عنوان استاندار لرستان انتخاب شود که حتما تجربه استانداری داشته باشد و واقعا ما روی شخص و مصداق  خاصی حساسیت نداشتیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. انتخابات اتی انتخابات مجلس شورای اسلامی هست. استاندار باید غلام حلقه به گوش نمایندگان باشد تا جمعیت یک بخش ۱۲ هزار نفری دوبله و در صورت امکان وبله شود بانگی سر ندهد.
    لابد استانداری مناسب است که فرماندارش سفارش شده نماینده محترم باشد. و گرنه این امد و رفت ها نه اشتغالی ایجاد کرده و نه می کند.

    تجربه بالاتر از دانش است. مردم لرستان با گوشت و پوست خود این را سالهایست لمس کرده اند.

  2. تا زمانیکه در انتخاب فرماندارن،استانداران و…نمایندگان دخالت کنند واز آنها باجگیری کنند،وضع استان ما بهتر از این نخواهد شد آقای مهندس بازوند چون به کسی باج نداد نگذاشتید کار کند،این مرد بزرگ در حال تحول در استان بود با قراردادهای خارجی برای رونق اقتصاد استان،تاکی باید مردم قربانی سیاست بازی های شما نمایندگان شوند،مردم به شما رأی دادند وسوگند یاد کردید که به آنها خدمت کنید،شهید حججی سرش را داد که انقلاب شهدا آسیب نبیند،آیا این سزاوار است که راه او را ادامه ندهیم؟

  3. چه تحولی ایجاد کرد؟!جز اینکه خودشو اطرافیانش از نیروهای……………. دو جناحی بودن؟

  4. واقعا بازوند به دنبال بستن قردادهای خارجی بو د برای رونق اقتصادی لرستان ولی از خدا بی خبران این فرصت را از لرستان گرفتن هر چند هم من اصلاح طلب نیستم ولی بازوند کاری بود ولی همه اعتبارات را در خرم آباد هزینه کرد.

  5. حلقه بگوش، حلقه بگوش کی بودی تو

  6. نایلیون صندلی رو حداقل در میاوردی…………….. بردی مرد حسابی

  7. متاسفانه استان محروم ما همیشه چوب باج خواهی ها و طایفه گری ها رو خورده…اخیراً هم جناب نماینده برای یکی از ادارات شهرستان (…احمر)به اجماع رسیده که آخرین حکم کارگزینیش آشپزی اون اداره بوده…واقعاً جای تاسفه..

  8. درود بر دکتر ملکشاهی شیر مرد لرستان مرد وقولش شیره برا زور دار رمنکم

  9. آقای ……………………….کاتب دربار شدن هم آفت دارد مواظب باش که این بار عکاسان و سی دی فروشان را دوازده برجی می رانند نه در مرکز تصمیم گیری یک استان

  10. آنکسانیکه با خدا نبودند وراه شهدا را ادامه ندادندبدانند که جز خیانت به مردم کاری دیگر نمی کنند،صندلی کثیف ریاست در این دنیای دون وپست،انقدر نمی ارزد که به فکر خود باشی ونه فکر مردم شهید پرور،خداوند لعنت کند کسیکه به مردم خیانت می کند.

  11. تابوده همین بوده.تاپشت میزو قدرت نشستید فکرمیکنید ابدی و جاودانه است میتازونید.وقتی با عملکرد بد خودتون از دستش میدید تازه مثل سنگ لحد سرتون به سنگ میخوره و به خودتون میاید.پایان قدرت شماهم فرامیرسه آقای ملکشاهی تموم میشه این روزهای رجز خونی و…………….. .ان شاءالله

  12. خدواند مکاران ،و کسانی که فرصت طلبن و شایسته سالاری در مرامشان نیست را به خودت واگذار میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.