تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نماینده پلدختر: انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است

  • کد خبر : 99714
  • 22 شهریور 1396 - 8:22

به گزارش میرملاس سید حمیدرضا کاظمی بابیان اینکه  انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است اظهار داشت: لرستان با توجه به مسائل، مشکلات و محرومیت‌های زیادی که دارد نیاز به کار و تلاش دارد. وی موسی خادمی را یک نیروی باتجربه و متعهد دانست و افزود: خادمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارای سابقه کاری […]

به گزارش میرملاس سید حمیدرضا کاظمی بابیان اینکه  انتصاب موسی خادمی به‌عنوان استاندار لرستان قطعی است اظهار داشت: لرستان با توجه به مسائل، مشکلات و محرومیت‌های زیادی که دارد نیاز به کار و تلاش دارد.

وی موسی خادمی را یک نیروی باتجربه و متعهد دانست و افزود: خادمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارای سابقه کاری خوبی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان  با بیان اینکه مجمع نمایندگان لرستان بر رفتن بازوند متفق‌القول بودند عنوان کرد: مجمع نمایندگان از عملکرد بازوند به خاطر کم‌توجهی‌هایی که به شهرهای محروم استان داشته ناراضی هستند.

وی تصریح کرد:در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور داشتند بر موضوع تغییر استاندار تأکید داشتند و امیدواریم در سایه وحدت و تعامل با حضور استاندار جدید که لر زبان هم هستند بتوانیم استانی آباد داشته باشیم.

کاظمی  خاطرنشان کرد: معیشت،اشتغال و توجه بیشتر به مناطق محروم استان از مهم‌ترین دغدغه‌های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.