تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

معاون سابق وزیر «جهاد و کشاورزی» در گفتگو با میرملاس: دکتر خادمی از نیروهای توانایی دولت تدبیر و امید است

  • کد خبر : 99717
  • 22 شهریور 1396 - 12:43

دکتر علی قنبری مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی دولتی و معاون وزیر جهاد و کشاورزی و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با میرملاس با تاکید بر کارنامه مثبت «سیدموسی خادمی» گفت: دکتر خادمی از نیروهای توانایی دولت تدبیر و امید است. دکتر قنبری که خود «بختیاری زبان» و سابقه دو دور […]

دکتر علی قنبری مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی دولتی و معاون وزیر جهاد و کشاورزی و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با میرملاس با تاکید بر کارنامه مثبت «سیدموسی خادمی» گفت: دکتر خادمی از نیروهای توانایی دولت تدبیر و امید است.

دکتر قنبری که خود «بختیاری زبان» و سابقه دو دور نمایندگی مجلس پنجم و ششم را از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در کارنامه کاری خود دارد در این گفتگوی تلفنی ادامه داد: دکتر خادمی اصلاح طلب بوده و پایبند به خط و مشی دولت تدبیر و امید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید می رود که حضور دکتر خادمی در لرستان منشاء خدمات خیری برای مردم این استان باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. یکی از ایرادات ونقص های وارده از اول استاندار شدن بازوند تا پایان کار عدم همکاری وتعامل با نیروهای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی بودو ایشان به عینه ثابت کرد تداوم دهنده مشی سیاسی احمدی نژاد پدیده هزاره سوم بود وایشان عملا” ثابت کرد پشتبان نیروهای محافظه اصول گرا می باشد که با اسم ورسم دولت روحانی مسولیت برخی از سازمانهای استان را تصاحب کردند اما درعمل در انتصابات خود از کسانی استفاده کردند که علنا” به جناب رئیس جمهور محترم توهین کردند نمو نه اش …………………..به عنوان نیروی مامور نا موفق ایشان در سازمان صنعت ،معدن وتجارت بود که خوشبختانه به علت عملکرد نا موفقش برکنار گردید ودومین انتصاب فر جام استاندار وقت حمایت از …………………… بود که با مخالفت شدید حامیان دولت همراه که خوشبختانه با رفتن استاندار ایشان هم به زودی عزل وبرکنار خواهد شد.

  2. جناب قنبری از کدام عملکرد موسی خادمی سخن می گویید …..

  3. محضر فخیمه عالی نسب جناب محسن فولادوند عض_____________________________و ستاد روحانی در خرم اباد سلام
    همه حتی گرگای بیابون و حافظ و سعدی و حتی مرحوم شیرین و فرهاد هم میدونند که جناب اقای بازوند یک اصلاح بوده و هیچ توجی به اصولگرایان و اصولگرایی نداشته است.
    هرچند دستان زحمت کش احمدی نژاد نمک نداشت و جناب بازوند عمری در دولتش صاحب منصب بود اما……… ………………………….. .شما بفکر اصلاح و اصول نباشید به فکر این همه جوان فارغ التحصیل بیکار و این همه گسست و شکست در کانون و بنیاد خانواده ها باشید که چه با شدت و حدت بیشتر از پیش ادامه دارد.
    اعتیاد فقر بیکاری تورم رکود ظلم بانکها ربا فساد فحشا را درمان کن عضو ستاد عزیز

  4. هم وطن عزیز مگر اختلاسهای نجومی ومبلغ هنگفت سه هزار میلیاردی احمدی نژاد به زودی زود از حافظه مردم پاک خواهد شد اختلاس نجومی محمد رضا رحمیی معاون ویار غار احمدی نژاد زندان نشین اوین فراموش شده است که باسکوت مجلس هشتم ودهم واصول گرایان در هم آمیخته شد همین مسایل بنیان بر افکن وبحران آفرین باعث فقر فلاکت تورم چهل درصدی بی اعتمادی دروغ وریا وبه قول شما بیکاری هزاران جوان تحصیل کرده آماده به کار خواهد شد گر می خواهید با رزومه اصول گرای بازوند آشنا شوید سابق سیاسی ایشان را مطالعه کنید که هیچ سنخیتی با اصلاح طلبان در طی ادوار گذشته نداشته وندارد اگر این چنین بود ماندگار می ماند وضرورتی نداشت اصلاح طلب دیگری از راه برسد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.