تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

«استاندار جدید» لرستان به زودی معارفه خواهد شد

  • کد خبر : 99748
  • 23 شهریور 1396 - 9:16

به گزارش میرملاس پس از انتصاب سیدموسی خادمی به عنوان لرستان، معارفه وی به عنوان استاندار جدید و تودیع هوشنگ بازوند به عنوان استاندار پیشین به زودی در خرم آباد برگزار خواهد شد. به گزارش یک منبع آگاه هفته آینده مراسم معارفه استاندار جدید لرستان با حضور مسئولان کشوری در خرم آباد برگزار خواهد شد. […]

به گزارش میرملاس پس از انتصاب سیدموسی خادمی به عنوان لرستان، معارفه وی به عنوان استاندار جدید و تودیع هوشنگ بازوند به عنوان استاندار پیشین به زودی در خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش یک منبع آگاه هفته آینده مراسم معارفه استاندار جدید لرستان با حضور مسئولان کشوری در خرم آباد برگزار خواهد شد.

سیدموسی خادمی سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام کهگیلوئیه و بویراحمد متولد گردید و دوران دبستان و دبیرستان را در شهر دهدشت سپری کرد.
لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.
خادمی پیش‌تر، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی بوده است وی همچنین سوابق عضویت در هیئت‌مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و در دولت تدبیر و امید به ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان اولین استاندار بومی و اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شد.
پیش از این هوشنگ بازوند از ۶ مهرماه ۱۳۹۲ تا کنون به عنوان استاندار لرستان فعالیت دارد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۶
  1. خادمی خوش اومدی به لرستان

  2. با سلام و عرض ادب مقدم استاندار جدید لرستان جناب دکتر خادمی را گرامی میداریم و بیصبرانه منتظر حضور سبزشان هستیم و از وزیر محترم کشور بخاطر توجه و اهتمام به استان محروم لرستان صمیمانه سپاسگزاریم ‌.

  3. این دور ……………………. بیشتر و راحتتر داره ابلاغ میده

  4. سلام .تغییرات وجابجایی ضربه سنگینی بر نظام وهمچنین استان لرستان خواهد زد .وقتی استاندار بومی بویر احمد به درد خودشان نمی خورد چطور لرستان را سر وسامان میدهد در حالی که بویر احمد استاندار بومی خود را نمی خواهد.

  5. بومی بودن یا غیر بومی بودن مسئولین چنانچه بقول معرف مدیران پروازی نباشند و خانواده خود را تا زمان اتمام ماموریت دوران مسئولیت همراه داشته باشند هیچ اشکالی ندارد و در خصوص انتصاب مدیر بومی هم باید عرض شود نگرانی و اتهام توجه به شهرستان و زادگاه منتفی خواهد بود و اگر مثل دوره قبل تمام تمرکز روی یک منطقه خاص معطوف نشود و اعتبارهای ملی و استانی بطور منطقی تخصیص و هزینه آبادانی در سطح استان شود رضایتمندی عمومی را در پی خواهد داشت .

  6. سلام برا اقای دکتر خادمی ارزوی موفقیت داریم وای کاش ایشان نیز مانند دکتر ده مرده برای مردم مظلوم لرستان قدمهای موثری بردارند نه مثل برخی دیگر فقط نام تپه ای را عوض کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.